وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به استان همدان اعلام کرد؛

تقویت برنامه‌‌های پرورشی و فرهنگی در سامانه شاد

دولت بر این امر قائل است که تمام کارها را بر محور راه و آرمان شهدا قرار دهد، لذا در سفرهای خود اولین برنامه هیات دولت حضور در گلزار شهدا است

تهران (پانا) - همزمان با سفر رییس جمهوری به استان همدان، وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت وارد نهاوند شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تقویت برنامه‌‌های پرورشی و فرهنگی در سامانه شاد

یوسف نوری صبح پنجشنبه با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش وارد شهرستان نهاوند شد.

از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان نهاوند، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از ساختمان اداری آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، بازدید طرح ساماندهی مسیل دماوند و دیدار مردمی خواهد بود.

شایان ذکر است، در پایان این روز کاری یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش از میز خدمت آموزش و پرورش استان همدان بازدید خواهد کرد.

دیدار با خانواده شهید محمد طالبیان

وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید حاج محمد طالبیان از شهدای فرهنگی نهاوند دیدار کرد.

وزیر آموزش و پرورش که در جریان سفر هیات دولت به استان به نهاوند سفر کرده است صبح امروز با خانواده شهید حاج محمد طالبیان از شهدای فرهنگی این شهرستان دیدار کرد.

وزیر آموزش و پرورش در جریان این دیدار با بیان اینکه رئیس جمهور شناخت کافی نسبت به استان همدان با سبقه فرهنگی و ولایی دارد افزود: مشی دولت سیزدهم ادامه راه شهدا و حرکت در مسیر شهداست.

یوسف نوری افزود: دولت بر این امر قائل است که تمام کارها را بر محور راه و آرمان شهدا قرار دهد لذا در سفرهای خود اولین برنامه هیات دولت حضور در گلزار شهداست.

وی افزود: از زمانی که دولت سیزدهم مستقر شد با وجود همه موانع مدارس را بازگشایی شده و در حال حاضر دوره های جبران و تثبیت و یادگیری در حال انجام است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: خوشبختانه در دوران کرونا آسیب جدی به دانش آموزان وارد نشد و به دنبال آن هستیم تا با استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود آسیب‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود: بخشی از آسیب‌هایی که متوجه آموزش و پرورش شد در زمینه آموزش و بخشی نیز در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی بود که به دنبال حل تدریجی این مشکلات هستیم.

نوری در پایان گفت: برای حمایت بیشتر از مسائل پرورشی سامانه شاد را تقویت کرده و برنامه‌های فرهنگی را بیشتر از گذشته در فضای شاد پیگیری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار