دومین نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در پاکدشت

پاکدشت(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گفت لازمه تربیت اسلامی تغییر در دید انسانی و عبور از منیت در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی است.

کد مطلب: ۱۲۹۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در پاکدشت

دومین نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش به ریاست حجت‌الاسلام حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت و به همت محمد حسنی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، هادی علی‌عسکری، کارشناس‌مسئول اقامه نماز و قرآن و عترت و میلاد دلخوانی، کارشناس مراقبت از آسیب‌های اجتماعی، آموزش و پرورش پاکدشت در دفتر حوزه علمیه شهرستان برگزار شد‌.

در این جلسه محمد حسنی، ضمن تقدیر از امام جمعه، گزارشی از عملکرد این معاونت ارائه کرد و گفت: لازمه تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تغییر در نگاه به منیّت شخصی، دانش‌آموزان، مکان درسی و کتب درسی است.

وی ادامه داد: رویکرد سند تحول بنیادین، انسان‌شناسی است؛ لذا متخصصین این امر در حوزه‌های علمیه می‌توانند کمک‌های آموزش و پرورش باشند.

در ادامه، هادی علی‌عسکری، کارشناس‌مسئول قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش، ضمن ارائه گزارش مربوط به برنامه‌های اجرایی در سال گذشته، لزوم برنامه‌ریزی منطبق با تفاهم‌نامه مربوط و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را حیاتی توصیف کرد.

وی گفت: رشته‌های معارف اسلامی باید هم‌تراز با سایر رشته‌های نظری و فنی گسترش یابند و به نیاز دانش‌آموزان پاسخ داده شود.

سپس، حجت‌الاسلام حسن لزومی، امام جمعه شهرستان نیز در خصوص بزنامه‌های مربوط به کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش و ضرورت همکاری‌های لازم د این خصوص مباحثی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار