پیام تسلیت مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی به‌ناسبت درگذشت حبیب‌الله صادقی

تهران (پانا) - مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت استاد حبیب‌الله صادقی، هنرمند مطرح و برجسته عرصه هنرهای تجسمی کشور را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۶۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی به‌ناسبت درگذشت حبیب‌الله صادقی

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی، عبدالرضا سهرابی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باصدور پیامی درگذشت استاد حبیب‌الله صادقی، نقاش و هنرمند برجسته عرصه هنرهای تجسمی کشور را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسّف و تالّم، خبر جانکاه درگذشت هنرمند متعهد و انقلابی، دکتر حبیب‌الله صادقی را دریافت کردم.

دکتر حبیب‌الله صادقی از پیشگامان وارسته هنر انقلاب و از هنرمندان صاحب‌سبک رشته نقاشی بود که از عنفوان انقلاب شکوه‌مند اسلامی تا پایان دوران دفاع مقدس و سال‌های متمادی پس از آن، عمر شریف و پربرکت خود را صرف رشد و اعتلای هنر انقلاب و تربیت نسل ارزنده‌ای از هنرمندان متعهد و انقلابی ساخت.

بدون‌شک تلاش‌های مجاهدانه و خدمات ارزنده این استاد پارسا که سرمایه‌ای بی‌بدیل برای هنر انقلاب اسلامی به‌شمار می‌آمد، فراموش‌ناشدنی و فقدان او ثلمه‌ای عظیم و جبران‌ناپذیر برای هنر انقلاب اسلامی و هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی خواهد بود.

در پایان، درگذشت این هنرمند مخلص و متعهد را به خانواده معزّز صادقی، هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و تمامی شیفتگان و دلبستگان آن استاد ارجمند تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن فقید فرهیخته، رحمت و غفران واسعه و برای عموم سوگواران و تعزیت‌داران، صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

عبدالرضا سهرابی
مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی
۵ مرداد ۱۴۰۱»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار