معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

برگزاری سلسله جلسات کرسی‌های آزاداندیشی پیرامون نیازها و مطالبات نسل جوان در البرز

کرج ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری سلسه جلسات کرسی‌های آزاداندیشی ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان پیرامون نیازها و مطالبات نسل جوان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سلسله جلسات کرسی‌های آزاداندیشی پیرامون نیازها و مطالبات نسل جوان در البرز

سردار فتح الهی، معاون پرورشی و فرهنگی استان در خصوص اهداف برگزاری این جلسات گفت: توسعه و گشترش مباحث مستدل و منطقی موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در محیط های آموزشگاهی و باعث تقویت اجتماعی و نقش پذیری دانش آموزان می‌شود.

وی افزود: این جلسات با موضوعات مختلفی چون حجاب و عفاف، مطالبات جوانان و راه های عزت بخشی به زنان و دختران و سایر موضوعات مرتبط با مسائل و نیازهای روز دانش آموزان طراحی و اجرا می شود.

فتح الهی در حاشیه برگزاری یکی از این جلسات در اموزشگاه فرزانگان ناحیه یک کرج گفت: این جلسات دومین مرحله از سلسل جلسات تریبون های آزاد و کرسی های آزاد اندیشی است که در سال جاری با محوریت مدارس استعدادهای درخشان اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در برگزاری این نشست ها دانش آموزان نظرات و دیدگاه های خود را به صورت موافق و مخالف مطرح کرده و اساتید مربوطه که از حوزه و دانشگاه دعوت شده اند مباحث را هدایت و جلسات را راهبری می‌کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به اثربخشی، استقبال بسیار خوب و اخذ بازخوردهای مثبت ازدانش آموزان، مربیان و اساتید و از طرف دیگر نیاز امروز نسل جوان و جامعه به طرح این موضوعات، برنامه ریزی مفصل و جامعی را برای اجرای این نوع جلسات در سطح مدارس استان البرز برای سال تحصیلی آتی طراحی و اجرا خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار