8سریال خارجی جدید در کنداکتور پخش شبکه سه/شبکه سه بار دیگر میزبان پخش جومونگ می شود

خبرگزاری پانا: در حال حاضر 8 سریال جدید برای پخش از شبکه سیما آماده شده اند که مرحله دوبله خود را سپری می کنند و در این راستا شبکه سه تمام تلاش خود را در بخش تامین برنامه های خارجی می کند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا: از این 8 سریالی که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود، دو سریال از آن ها تولیدات کره جنوبی در سال 2011 هستند که یکی از آنها "افسانه خورشید و ماه" نام دارد که از مضمونی خانوادگی برخوردار است. سریال دیگر نیز "سرزمین آهن " نام دارد سریال جنگی و تاریخی است و بیشتر شبیه جومونگ است.
بنا براین گزارش، یک سریال اروپایی به نام مأمور انتقال نیز در برنامه های شبکه سه جای دارد که روایتگر حادثه‌ای است همچنین مینی سریال "روزهای جدایی" نیز در ژانر جنگی مرحله دوبله خود را سپری می‌کند. ضمن اینکه سریال "توطئه 368"و همچنین سری پنجم و ششم گروه تجسس نیز مراحل دوبله خود را سپری می‌کنند.
لازم به ذکر است که سریال ماه رمضانی این شبکه از همین حالا انتخاب شده و قرار است علیرضا افخمی متن ماورائی اش را بنویسد.
همچنین فاز 1و2سریال "سرزمین کهن" به کارگردانی کمال تبریزی از آبان ماه سال 92 به روی آنتن پخش شبکه سه سیما خواهد رفت. و پخش سریال " شب شیشه ای" که مسعود رشیدی آن را کارگردانی کرده از هفته آینده به روی آنتن این شبکه خواهد رفت همچنین بعد از این سریال، سریال" پژمان" در26 قسمت به روی آنتن خواهد رفت.
سریالی که این شبکه برای ماه محرم در نظر گرفته سریال ده قسمتی به نام "خرده ستمگران " است که کارگردانی آن را مسعود شاه محمدی را به عهده دارد و "آوای باران" نیز دیگر سریالی است که سعید سهیلی زاده آن را کارگردانی کرده و در برنامه پخش شبکه سه جای دارد.
لازم به ذکر است، برنامه ای که این شبکه در حوزه ورزش برای نیم سال دوم در نظر گرفته برنامه ای است که جواد خیابانی اجرای آن را برعهده دارد و این برنامه مبتنی بر نیازهای حوزه ورزش کشور با هدف تحلیل مسائل کلان ورزش تولید خواهد شد و چالش ها و آسیب های مباحث مدیریتی را با اجرای جواد خیابانی به صورت زنده مورد توجه قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار