دانش‌آموز مدال‌آور مسابقات دو و میدانی در مشهد:

تلاش بی‌وقفه موفقیت ‌را به‌دنبال خواهد داشت

مشهد( پانا) - دانش‌آموز مدال‌آور رشته دو و میدانی و ژیمناستیک ورزش را به معنی پشتکار، اراده و تلاش دانست و تاکید کرد تلاش بی‌وقفه موفقیت شما را به دنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۹۵۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش بی‌وقفه موفقیت ‌را به‌دنبال خواهد داشت

اقلیما ابراهیمی، دانش‌آموز دبیرستان دخترانه سرافرازان ناحیه 6‌ مشهد در گفت‌وگو با پانا گفت: «از پنج سالگی ورزش ژیمناستیک را شروع کردم و از ۱۰ سالگی تا امروز در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کنم. من 5 مدال و 1کاپ قهرمانی از رشته ژیمناستیک (۳نقره،۱طلا و ۱برنز) و ۲ مدال از رشته دو ومیدانی(۱نقره و ۱طلا) کسب کردم.۲مدال نقره و مدال طلا ژیمناستیک در مسابقات باشگاهی و 1مدال نقره و کاپ قهرمانی در مسابقات استانی بدست آوردم. مدال طلای دو و میدانی در مسابقات ناحیه بین تمام مدارس ناحیه ۶ در رشته پرش طول و مدال نقره دو و میدانی در مسابقه استانی که تمام ناحیه‌های مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی در آن شرکت داشتند و شامل ۴۷ تیم بود، در رشته صد متر با مانع و مقام اول تیمی را کسب کردم. امیدوارم با تلاش پی در پی و فراوان در رشته‌ام موفق شده و به المپیک راه پیدا کنم.»

وی گفت: «دو و میدانی مادر ورزش‌هاست و باعث افزایش قد، سلامت قلب و روح و روان می‌شود. تمرین و حرکات درست آن فواید زیادی دارد. خواب راحت‌تر، کنترل وزن بدن، بالارفتن اعتماد به نفس، بالا بردن سیستم ایمنی بدن، بالارفتن اراده از مزیت‌های این ورزش است که باعث می‌شود تمام اعضای بدن به حرکت دربیایند و با هم هماهنگ باشند. حتی می‌توان با ورزش آسیب‌هایی که قبلا به بدن وارد شده را اصلاح کرد و به ترمیم عضو آسیب‌دیده کمک کرد.»

ابراهیمی افزود: «مسابقات هم تیمی بود هم انفرادی. من در قسمت انفرادی صد متر با مانع و پرش طول شرکت کردم. ولی تیم ما که تشکیل شده از شرکت‌کنندگان ناحیه 6 بودند، مقام اول تیمی را در استان کسب کردند. البته مقام‌های انفرادی دیگری هم داشتیم. در رشته انفرادی پرش طول، کسب مقام پنجم و در رشته انفرادی صد متر با مانع نفر دوم استان شدم. تیم ناحیه ۶ بیشترین مدال طلا و نقره را از آن خود کرد. همچنین در رشته امداد جزو تیم‌های اول ناحیه و استان خراسان شدیم.»

ابراهیمی خطاب به هم‌سالانش عنوان کرد: «در کنار درس حتما ورزش کنید. زیرا باعث تمرکز بیشتر روی درس و تصمیم‌گیری برای کارها و سلامت بدن می‌شود.»

تیم دومیدانی با حضور دختران ناحیه ۶ شامل آیدا اقبالی از دبیرستان استقلال، اقلیما ابراهیمی از دبیرستان سرافرازان، ملیکا زارع از دبیرستان سرافرازان، پریناز محمد زاده از دبیرستان فرهنگیان،شقایق صادقی از دبیرستان حضرت زهرا، پرنیان خداوردی از دبیرستان فرزانه، پرنیان فرحانی از دبیرستان گوهر علم، مهسا انتظاری از دبیرستان مصلی نژاد، مبینا خیاط از دبیرستان سرافرازان، مهسا خادم از دبیرستان امام حسین برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار