مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

دانش‌آموزان باید رابط سازمان دانش‌آموزی با مناطق محروم باشند

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اصفهان گفت کار اصلی شما دانش‌آموزان شبکه‌سازی است و باید شما رابط مناطق محروم باشید.

کد مطلب: ۱۲۹۵۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید رابط سازمان دانش‌آموزی با مناطق محروم باشند

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان در دیدار با جمعی از دانش آموزان گفت: هر کسی می تواند به طریقی به دیگری کمک کند. این کمک می تواند کمک علمی، درمانی یا کمک مالی باشد. مثلاً پزشک می‌تواند در مطب خودش از کسی که هزینه درمان ندارد، پول درمان را نگیرد و یا کسی می تواند سایت محصولات غذایی سالم راه اندازی کند که این یک نوع جهاد برای کمک به دیگران است.

وی تاکید کرد: در قرآن یک اصل کلی وجود دارد که می گوید اگر شخصی بتواند یک نفر را زنده نگه دارد در اصل همه افراد را زنده نگه داشته است.

اکبر رحمتی اعلام کرد: همه شما تخصص در تولید محتوا و رسانه دارید و می توانید در زمینه های دیگر هم فعالیت کنید، چون شما با شور و شوق جوانی و نوجوانی می توانید خدمت جهادی کنید و این کار شما بسیار ارزشمند است. کار اصلی شما شبکه‌سازی است و باید شما رابط مناطق محروم باشید، مثلا هر نفر می‌تواند مدیر 10 نفر باشید و آن 10نفر می‌تواند مدیر 100 دانش آموز دیگر باشند و این شبکه به این صورت گسترده می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان بیان کرد: این شبکه ها می‌تواند دانش آموزان را تغذیه دینی - مذهبی و تغذیه محتوایی کند و چه بهتر که مدرسه های ما اینگونه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار