مسئول سالن کاراته قهرمانان ملارد خبر داد:

درخشش دانش‌آموز ملارد در انتخابی تیم ملی کاراته جوانان

ملارد(پانا)- مسئول سالن کاراته آموزش و پرورش ملارد از درخشش دانش‌آموز دبیرستان حنان ملارد در پی راه‌یابی به مسابقات کشورهای اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز ملارد در انتخابی تیم ملی کاراته جوانان

فاطمه بغلانی‌پور، مسئول سالن کاراته قهرمانان آموزش و پرورش ملارد، از راه‌یابی ملیکا عزتی، دانش‌آموز دبیرستان حنان این شهرستان به بازی‌های کشورهای اسلامی در رشته کاتای تیمی خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: این دانش‌آموز در رده جوانان و رشته کاتا در مسابقات آسیایی قزاقستان مدال طلا کسب کرده و سال‌های گذشته هم در رده نوجوانان، برای تیم ملی انتخاب شده بود اما به علت کرونا، مسابقات برگزار نشد.

بغلانی‌پور تصریح کرد: دختران ملارد همواره در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی خوش درخشیده‌اند و تیم دختران ملارد که در اصل دانش‌آموزان این شهرستان بوده‌اند و هستند، یکی از قطب‌های قدرتمند کاراته کشور است و همیشه صاحب افتخارات زیادی در رشته کاراته بوده‌اند، بنابراین شایسته است مسئولان آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر نهادها حمایتی در خور و شایسته این تلاشگران داشته باشند.

گفتنی است ملیکا عزتی دانش‌آموز دبیرستان حنان از کودکی در باشگاه جوانه صفادشت ملارد زیر نظر مربی باتجربه فاطمه بغلانی‌پور تمرینات خود را آغاز کرده و به تیم ملی کاراته رسیده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار