مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

آغاز اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از آغاز اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه در ۱۹ پایگاه تابستانی سطح شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با همراهی معاون آموزش متوسطه به منظور نظارت بر اجرای صحیح طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان از پایگاه‌های شهید شرافت، یاس نبی و یادگار امام آموزش و پرورش اسلامشهر بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: امیدواریم با اجرای طرح مدرسه تابستانه با همیاری همه دست اندرکاران امر آموزش شرایط مناسب جهت یادگیری اثربخش و ماندگار دانش آموزان فراهم گردد.

قنبری ادامه داد: این طرح با حضور نزدیک به ۶ هزار نفر دانش‌آموز واجد شرایط دوره متوسطه و حمایت خوب والدین در حال اجرا است و هدف از اجرای این طرح راکیفیت بخشی به آموزش و جبران نارسایی‌های و کاستی‌های آموزشی و بهبود تکمیل فرآیند آموزش برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: در دوران کرونا با وجود زحماتی که همکاران عزیز متحمل شدند، آسیب‌های جدی به فرآیند آموزش وارد شد که امیدواریم با اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری بتوانیم بخش عمده‌ای از کمبودهای آموزشی دانش‌آموزان را جبران کنیم .

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار