جشنواره هنر‌های تجسمی در یاسوج آغاز شد

یاسوج(پانا)- جشنواره هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت آسیب‌های اجتماعی و با حضور هنرمندان رشته‌های طراحی، نقاشی، عکاسی، پوستر، خوشنویسی و تصویرگری در یاسوج آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره هنر‌های تجسمی در یاسوج آغاز شد

«امین درخشان»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جشنواره که در آبشار یاسوج در حال برگزاری است گفت: این جشنواره با حضور بیش از ۲۰۰ هنرمند در رشته های مختلف برگزار شده است.

وی افزود: آثار ارسال شده توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار می گیرد و فردا ساعت ۱۷ عصر در سالن سینما هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور استاندار برگزیدگان تجلیل می شوند.

درخشان اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت هنرمندان توجه به مسایل اجتماعی است و این جشنواره با موضوع ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی با محوریت آسیب‌های اجتماعی، طلاق، مبارزه با مواد مخدر، عفاف و حجاب و فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن تجلیل از برگزیدگان، پیشکسوتان هنرهای تجسمی استان تجلیل و تکریم خواهند شد. همچنین از خانواده هنرمندان فقید استان تکریم می شود.

درخشان تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی که جشنواره‌های حضوری برگزار نمی شد این جشنواره را برگزار کردیم تا هنرمندان با دوربین قلم و هنر خود به آسیب‌های اجتماعی بپردازند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت بالای گردشگری، محیط زیست، طبیعت و جنگل برخوردار می باشد یکی از محورهای این جشنواره طبیعت و محیط زیست است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در واقع هنرمندان در این جشنواره به ظرفیت ها و آسیب‌های استان می پردازند و اثر خلق می کنند.

خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار