یازرلو در مراسم اختتامیه بیست و یکمین اردوی کشوری دانش‌آموزان دختر عشایر تاکید کرد

تجربه خوب همکاری با سازمان دانش‌آموزی در برگزاری اردوی مشهد مقدس

بدون حمایت مقام عالی وزارت، برگزاری این سفر و فرصت تربیتی پس از دو سال وقفه، امکان‌پذیر نبود و انصافا ایشان به طور جدی دغدغه دانش‌آموزان مناطق عشایری و مرزی را دارند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر، نخستین تجربه همکاری این اداره‌کل با سازمان دانش‌آموزی در برگزاری سفر تربیتی مشهد مقدس را مثبت ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تجربه خوب همکاری با سازمان دانش‌آموزی در برگزاری اردوی مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار اعزامی پانا به مشهد مقدس، صفرعلی یازرلو در آیین اختتامیه بیست و یکمین اردوی سراسری دانش‌آموزان دختر متوسطه عشایر کشور در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) اظهار داشت: خدا را شاکریم که یکبار دیگر فرصت خدمتگزاری به زائران پاک و صمیمی امام رضا(ع) نصیب‌مان شده است و امروز نیز با حضور جناب آقای دکتر باقرزاده، این محفل، گرم‌تر و صمیمی‌تر شد.

وی افزود: معاون محترم پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در همه مراحل اجرای این اردو و سفر تربیتی، یار و همراه ما بودند و کمک شایانی برای اجرای اردو داشتند.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر همچنین با اشاره به همکاری و همراهی حسین عبادتی معاون قائم مقام وزیر در سازمان دانش آموزی، گفت: این نخستین تجربه همکاری و کار مشترک ما با سازمان دانش‌آموزی است. قدردان فعالیت و تلاش سازمان دانش‌آموزی کشور و خبرگزاری پانا هستیم که قبل از آغاز این سفر تربیتی، همراه با ما در اردوگاه مستقر شدند و همه مراحل و برنامه‌های آن را ثبت و ضبط و منتشر کردند.

قدردانی ویژه از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش

وی تاکید کرد: تشکر و قدردانی ویژه دارم از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش که بدون حمایت ایشان برگزاری این سفر و فرصت تربیتی پس از دو سال وقفه، امکان‌پذیر نبود و انصافا ایشان به طور جدی دغدغه دانش‌آموزان مناطق عشایری و مرزی را دارند.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر افزود: همچنین از قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، معاونت آموزش ابتدایی، معاونت تربیت بدنی و سلامت، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، اداره‌کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، مدیریت و همکاران اردوگاه ثامن‌الحجج(ع)، اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و همکاران خودم در دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر و سایر حوزه‌ها که همراه ما بودند و برای اجرای بهتر اردو به ما کمک کردند، عرض تشکر دارم.

یازرلو گفت: امیدواریم دانش‌آموزان عزیز عشایر که از راه دور تشریف آوردند و همچنین مربیان و سرپرستان آنها که حقیقتا با تلاش شبانه‌روزی، از پایه‌های اصلی برگزاری این اردو بودند، تجربه خوب و خاطرات ماندگاری از این سفر تربیتی داشته باشند.

گفتنی است بیست و یکمین اردوی سراسری دانش‌آموزان متوسطه عشایر، از سوی «اداره‌کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر» و با همراهی و مشارکت فعالانه «سازمان دانش‌آموزی کشور» در قالب دو گروه دختران و پسران برگزار شد که زمان حضور پسران در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) مشهد مقدس، از ۱۹ تا ۲۴ تیرماه بود و دختران از ۲۶ تا ۳۰ تیرماه در این سفر و فرصت تربیتی حضور داشتند.

خبرگزاری پانا این رویداد فرهنگی و تربیتی را به طور ویژه پوشش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار