معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز:

روش و منش انبیاء باید در نسل جوان و نوجوان جامعه نهادینه شود

خبرگزاری پانا:معاون سیاسی، امنیتی استانداری البرز تاکید کرد: روش و منش انبیاء باید در میان نسل جوان و نوجوان جامعه نهادینه شود.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ناصر رجبی با بیان این مطلب ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هشتم امام رضا (ع) در جمع برگزیدگان کانون رضوی گفت: عشق و علاقه فراوان مردم کشور به ائمه اطهار(ع) است که جشنواره های ترویج فرهنگ رضوی را در کشور رقم زده است.

وی با بیان اینکه امروز نقش فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی در ترویج فرهنگ ائمه (ع) انکار ناپذیر است، افزود: این جشنواره ها در تعالی فرهنگ دینی و معنوی مردم بسیار مؤثر است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری البرز گفت: شخصیت و سیره امام رضا (ع) نمونه ای از روش زندگی ائمه بزرگوار است که می تواند به عنوان یک الگوی کامل مورد توجه همه انسان ها قرار گیرد.

رجبی نقش این برنامه های فرهنگی را در دوران کودکی تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: دوران کودکی و نوجوانی به سبب ویژگی های خاص که مهمترین آن عمق حقیقت جویی روح آدمی است و بهترین زمان برای درک این معارف است، دارای اهمیت است که باید در برنامه ریزی مدیران و مسئولان ذیربط مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول گفت: آشنا شدن نوجوانان با فرهنگ والای رضوی به عمق و غنای باورهای دینی و درک درست آنها از مفاهیم انسان ساز می انجامد و امکان انتخاب الگوهای کامل زندگی را با روش های جذاب و در قالب فعالیت های متنوع فراهم می نماید.

وی افزود: در استان البرز به دلیل وجود قومیت های مختلف و تنوع فرهنگی کار با کودکان ونوجوانان به مراتب سخت تر است ،لذا بسیار ضروری است تا با بهر گیری و معرفی الگوهای مناسب آنها را به سوی پیروی از روش و منش ائمه اطهار (ع)، سوق داد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری البرز با مثبت ارزیابی کردن فعالیتهای صورت گرفته از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز خاطر نشان کرد: خوش بختانه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با دارا بودن نیروی انسانی توانمند در این زمینه گام های بسیار مناسبی را در این مسیر برداشته که حضور موفق اعضا در جشنواره های کشوری دلیل این مدعا است .

رجبی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان را باید برای آینده ای روشن که متعلق به اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی است تربیت کنیم. در این راستا تلاش به منظور تربیت صحیح کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های بسیار مهمی است که باید در دستور کار مدیران و مسئولان ذیربط قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار