پویش نسیم احسان به مناسبت عید غدیر؛

توزیع ۵۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی در فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس از توزیع ۵۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی در قالب پویش ملی نسیم احسان همزمان با ایام دهه امامت و ولایت در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۵۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی در فارس

حسین پور نورعلی با بیان اینکه در پویش نسیم احسان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام شهیدهاشمی نژاد، اقلام سرمایشی شامل ۵۰۰ دستگاه کولر آبی، پنکه و کولر رومیزی بین خانوار‌های نیازمند استان توزیع می‌شود، گفت: ارزش این وسایل بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

او ادامه داد: اقلام اهدایی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و گروه‌های جهادی تهیه شده است و اولویت توزیع بین شهرستان‌های گرمسیر توسط بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان امام، گروه‌های جهادی و مردمی تا عید غدیر بین خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس بیان کرد: یکی از سیاست‌هایی که در سال‌های اخیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام با جدیت دنبال شده، توجه به تسهیل ازدواج و فرزندآوری و جوانی جمعیت بوده که از طریق بنیاد احسان و بنیاد ۱۵خرداد درحال اجراست.

پور نورعلی اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر خم با همت ستاد جرایی فرمان حضرت امام (ره) مراسم ازدواج ۲۵ زوج جوان در قالب ازدواج آسان برگزار و جهیزیه این نوعروسان شامل (یخچال، قالی، اجاق گاز، پتو، سرویس قابلمه، سرویس ملامین و ...) تهیه و تامین می‌شود.

این مقام مسئول در استان خاطرنشان کرد: همچنین در راستای حمایت ستاد اجرایی از بنیاد خانواده و فرزندآوری که هدف رسیدن به نرخ باروری مناسب و جمعیت مطلوب است، با همکاری حمایت بنیاد احسان مبلغ ۳۰ میلیون تومان به خانواده‌ای که فرزند یازدهم خودر را بدنیا آورده بود، اهدا کرد.

پور نورعلی گفت: در روز عید سعید غدیر نیز در ۵ پایگاه تعداد ۴۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین مردم توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار