انتصاب مشاور امور جوانان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات

کلات (پانا) - در حکمی از سوی رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، مجتبی رحیمی خشت به سمت مشاور امورجوانان این مدیریت منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مشاور امور جوانان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات

مجتبی رحیمی خشت که دارای کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی است، در حال حاضر به عنوان کارشناس شوراهای آموزش و پرورش، مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی در این مدیریت مشغول به خدمت است.

در این جلسه که با حضور اعضای کمیته توسعه مدیریت همراه بود،رمضان پروانه بر تلاش جهت کسب توفیقات بیشتر مجموعه آموزش و پرورش شهرستان به ویژه استفاده از ظرفیت جوانان به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین همسو بودن با سیاست های ابلاغی دولت تاکید کرد.

وی همچنین در ادامه برخی از انتظارات این مدیریت از مشاور جوان را به این شرح عنوان کرد. شناسایی معلمان جوان و انقلابی، تشکیل مجمع مشاوران جوان، با حضور خواهران و برادران، دریافت ایده های نو و خلاق، فعال سازی و سوق دادن همکاران جوان جهت مشارکت در برنامه های مختلف آموزشی،پرورشی و عمرانی و...

در این جلسه از زحمات سجاد روحی کارشناس ارزیابی عملکرد و حقوقی این مدیریت که سمت مشاور امور جوانان را بر عهده داشت نیز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار