رئیس اداره آموزش و پرورش طرقبه و شاندیز:

بازنشستگی مدیران باتجربه، سیستم تعلیم و تربیت را دچار آسیب جدی می‌کند

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش طرقبه و شاندیز عنوان کرد بازنشستگی مدیران باتجربه، سیستم تعلیم و تربیت را دچار آسیب جدی می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگی مدیران باتجربه، سیستم تعلیم و تربیت را دچار آسیب جدی می‌کند

در راستای پروژه مهر 1401، آخرین گردهمایی مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان طرقبه شاندیز در سال جاری با حضور معاونین حوزه های توسعه مدیریت, آموزشی و پرورشی و کارشناسان آموزش و پرورشی و مسئول حراست با دستورکارپروژه مهرسال آینده، ضرورت و اهمیت تدوین برنامه های آموزشی و پرورشی، هدف گذاری و رویکردهای سال جدید تحصیلی برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز ضمن تشکر از زحمات و آرزوی سلامتی برای مدیران در سال جاری بیان کرد: مدیران عزیزمان با تلاش و کوشش خود توانستند موفقیت های بسیار زیبایی را توسط دانش آموزان رقم بزنند و این موفقیت ها را مرهون زحمات شما می دانیم.

مصدقی در ادامه از مدیرانی که به کسوت بازنشستگی نائل آمده اند تشکر ویژه کرد و افزود: وقتی مدیری با خدمت 30 الی 35 سال از گردونه سیستم آموزش و پرورش کنار می رود آسیب بسیار جدی به مجموعه تعلیم وتربیت وارد می شود و می بینیم چقدر این عزیزان مفید بوده و هستند و تنها کاری که از ما بر می آید این است که دعای خیر خود را بدرقه راهشان کنیم.

در ادامه معاونین اداره در راستای حوزه های آموزشی و پرورشی رهنمودهای خود را جهت سهولت امور ثبت نام و برنامه‌های عمرانی ارائه دادند و مجموعه فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه هایی که برای آغاز یک سال تحصیلی خوب باید زمینه‌سازی شود را اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار