معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

شرکت دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی، عامل رشد خودباوری در آن‌ها خواهد شد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، فعالیت در پایگاه‌های تابستانی را عاملی مهم برای رشد خودباوری و اعتماد به نفس در آن‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی، عامل رشد خودباوری در آن‌ها خواهد شد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سالن اجتماعات شهید طحانی بیان کرد: شرکت دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی و فعالیت در عرصه‌های مختلف علاوه بر پر کردن اوقات فراغت آنها به شکل مفید و سازنده، باعث یادگیری یک مهارت شغلی شده که می‌تواند در آینده به اشتغال آنها کمک کند.

وی ادامه داد: با وجود کرونا و مشکلات بسیار، پایگاه‌های ورزشی فعالیت داشتند و باعث شدند تا از فقر حرکتی دانش‌آموزان جلوگیری شود و دانش‌آموزان ورزشکار در مسابقات سطوح مختلف، افتخارآفرینی کنند.

حضرتقلی افزود: شرکت دانش‌آموزان در این پایگاه‌های تابستانی عاملی مهم برای پرورش استعدادها و علایق دانش‌آموزان شده و خودباوری را در آنان ایجاد خواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مختلف در برپایی این کلاس‌ها خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که در عرصه‌های مختلف به خودباوری برسند، اعتماد به نفس بالایی نسبت به سایرین دارند و در زندگی اجتماعی و شغلی خود موفق‌تر خواهند بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار