کسب رتبه اول کشوری دانش‌آموز کرمانشاهی در مسابقه نقاشی طبیعت سرزمین من

کرمانشاه (پانا) - رئیس آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه از کسب رتبه اول کشوری توسط دانش‌آموز ‏کرمانشاهی، ایلیا چراغی در مسابقه نقاشی طبیعت سرزمین من خبر داد و گفت این مسابقه با همکاری‌های فی ما بین دفتر امور بیابان سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور با معاونت آموزش متوسطه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری دانش‌آموز کرمانشاهی در مسابقه نقاشی طبیعت سرزمین من

کیومرث پرندین با اشاره به اینکه در مدارس کشور امکانات فراوان و دانش‌آموزان با استعدادی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با یاری هم و با کمترین هزینه می‌توان از این ظرفیت برای اعتلای هنر استفاده کرد و هر چه بهتر و بیشتر باید از ظرفیت‌های در اختیار بهره گرفت تا دانش‌آموزان راحت تر به وادی هنر راه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقه بزرگ ملی با هدف جلب توجه دانش آموزان و خانواده هایشان به مقوله حفظ محیط زیست، برگزار شد افزود: اهمیت گسترده مهم، رقابت بین کلیه مدارس کشور بود و این باعث افتخار برای استان است.

پرندین در این گفت‌وگو، با بیان این که آموزش‌وپرورش باید چراغ هدایت را در دوران پایین تحصیل در اختیار دانش‌آموزان قرار بدهد تا بتوانند در مسیر درستی حرکت کنند، اظهار کرد: این برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش در زمینۀ شناسایی استعدادهای هنری موجب می‌شود که کار آموزش‌وپرورش در مقاطع بالاتر راحت‌تر شود و این امر بدان خاطر است که دانش‌آموز تکلیفش را با خودش روشن می‌کند که در چه رشته‌ای می‌تواند دست به فعالیت بزند.

وی در پایان، با تأکید بر این مفهوم که این اتفاق باید به عنوان یک اتفاق مهم در آموزش‌وپرورش بیفتد، تصریح کرد: در صورت بروز این اتفاق، می‌توان شاهد این بود که دانش‌آموزان در هر مقطعی بتوانند استعدادهای خویش را بروز دهند تا کشف شوند، نه سرخورده شوند و در ادامۀ مسیر هم بتوانند به آن چیزی که مورد علاقۀ آنان است بپردازند.

ایلیا چراغی، دانش آموز پایه ششم نیز عنوان کرد: از 6 سالگی در کانون پرورش فکری کودکان فعالیت داشتم و توانستم در رشته نقاشی مسابقه سفیران سلامت و نوجوان سالم نیز مقام اول کشوری را کسب کنم.

وی از اعضای هنرمند و فعال کانون استان کرمانشاه است که تاکنون در چندین مسابقه جهانی و بین‌المللی شرکت کرده و موفق به کسب رتبه‌های برتر شده است.

وی از پدر و مادر و همچنین مربی خود اعظم یاوری‌فرد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و از مدیریت مدرسه غیرانتفاعی میثاق که پشتیبانی امن و مطمئن برایش بوده و او را در راه رسیدن به اهدافش یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار