بخشدار قرچک:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی

قرچک (پانا) - بخشدار مرکزی قرچک گفت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه قطعا از آسیب‌های اجتماعی کاسته و زمینه مشارکت هر چه بیشتر بانوان در فعالیت‌های مختلف جامعه را فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی

مجید قیصرپناه، بخشدار مرکزی قرچک در مراسم تجلیل از بانوان با حجاب بخش مرکزی، اظهار کرد: بانوان شاغل به دلیل حضور بیشتر در اجتماع، نقش مؤثرتری در ترویج حجاب و عفاف و رعایت پوشش اسلامی داشته‌اند.

وی افزود: آنان می‌توانند اثربخشی خود را در عمل به وظایف اداری و حضور در منزل به عنوان مادر و همسر نشان دهند. این واقعیتی انکارناپذیر است که حضور همراه با پوشش اسلامی و حجاب کامل بانوان نه تنها خللی در خدمت‌رسانی آنان ایجاد نمی‌کند، بلکه قطعا در پیشرفت آنان نقش مستقیم و مؤثری دارد و نمونه بارز آن را می‌توان در بخشداری، شوراهای اسلامی و دهیاری‌های شهرستان قرچک به خوبی مشاهده کرد.

قیصر‌پناه ادامه داد: توان و ظرفیت بالای بانوان در عمل به وظایف محوله منافاتی با رعایت حجاب و پوشش اسلامی ندارد همانطور که مردم و ارباب رجوعان نیز از خدمات بانوان در ادارات و به ویژه مجموعه بخشداری مرکزی قرچک رضایت کامل دارند.

بخشدار مرکزی قرچک بیان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه قطعا از آسیب‌های اجتماعی کاسته و زمینه مشارکت هر چه بیشتر بانوان در فعالیت‌های مختلف جامعه را فراهم می‌کند. بانوان شاغل، الگوهای عینی برای مردم به حساب می‌آیند که توانسته‌اند در کنار کار و فعالیت‌های مختلف اجتماعی، پوشش و حجاب خود را نیز حفظ کرده و در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

قیصرپناه گفت: دولت سیزدهم در راستای تحقق اهداف حضور فعالانه بانوان در فعالیت‌های مختلف ضمن ارج نهادن به مقام زن به عنوان مدیران خانواده، زمینه حضور آنان را در جامعه فراهم کرده و از تلاش‌های آنان همواره تقدیر می‌کند؛ در این مراسم از بانوان شاغل در بخشداری مرکزی، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها، از اعضای بانوان شوراهای اسلامی روستای و دو دهیار بانوی شهرستان قرچک تقدیر شد.

دانش‌آموز خبرنگار: ستایش پالیزوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار