رییس مرکز کار ایران:

توسعه فرهنگ کار در کشور به همکاری نهادها نیاز دارد

تهران (پانا) - رییس مرکز کار ایران با تاکید بر تعامل دستگاه‌ها گفت توسعه فرهنگ کار در کشور نیاز به همکاری نهادها دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگ کار در کشور به همکاری نهادها نیاز دارد

به گزارش مرکز کار ایران، «سعید سمیعی» در چهارمین همایش ملی «منجیان غریق؛ مروجان آیین جوانمردی» اظهار داشت: ایمنی و تامین تجهیزات برای کارگران و نیروی کار ضروری است تا سلامت جامعه حفظ شود.

وی افزود: مشاغل ورزشی نیاز به تامین تجهیزات و زیرساخت ها دارند که باید در این راستا نهادها همکاری کنند.

رییس مرکز کار ایران با اشاره به اهداف برگزاری چهارمین همایش ملی «منجیان غریق؛ مروجان آیین جوانمردی» گفت: این همایش توسط مرکز کار ایران با مشارکت نهادها و سازمان های کشوری در شهر بندر انزلی برگزار شد.

وی بیان داشت: این همایش با هدف تکریم از مقام منجیان غریق فداکار و زنده‌یاد روزبه فقیه‌کیا یکی از این جوانمردان که هفدهم تیر سال ۱۳۹۲ در ساحل قو بندر انزلی پس از شرکت در عملیات نجات سه تن از هم‌میهنانمان که هنگام شنا در دریا سانحه دیده بودند، به علت فشار ناشی از سنگینی عملیات نجات، دچار ایست قلبی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد برگزار شد.

سمیعی از تشکیل دبیرخانه دائمی همایش ملی «منجیان غریق؛ مروجان آیین جوانمردی» توسط مرکز کار ایران گفت: این همایش سالانه با همکاری نهادهای مختلف در راستای جلوگیری از بی اعتمادی حرفه نجات غریقی و پرداختن به شغل منجیان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای این همایش و تکریم از شغل غریق نجاتی از تندیس پنج منجی غریق در میدانی به اسم ناجی رونمایی شد.

«اسماعیل حسن‌زاده» مدیرکل جدید مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی قوه قضاییه نیز این همایش، برگزاری این رویداد در راستای تکریم منجیان را مورد تاکید قرار داد و گفت که دستگاه ها از برگزاری این رویدادها حمایت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار