فرماندار شهرستان نور:

امکانات بیمارستان نور پاسخگوی نیازهای مردم نیست

نور (پانا) - فرماندار شهرستان نور عنوان کرد این شهرستان بیش از ۱۴۰ هزار جمعیت ثابت و بیش از صد هزار نفر جمعیت شناور دارد و در مسیر جاده‌ای متعدد قرار گرفته که معین شهرهای دیگر است و باید امکانات و خدمات افزایش پیدا کند تا پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

کد مطلب: ۱۲۹۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امکانات بیمارستان نور پاسخگوی نیازهای مردم نیست

احمد توکلی در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان نور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرایط بیمارستان نور در مقایسه با سال‌های گذشته وضعیت بهتری دارد و در هر شیفت ۳۰۰ تا ۳۵۰ بیمار پذیرش می‌شود اما
با سطح مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نور افزود: این بیمارستان در حال ساخت است تا مکانی مناسب برای بیمارها با رعایت استانداردهای لازم برای آنها فراهم شود.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه اورژانس نور با کمک خیرین تجهیز شد، بیان کرد: باید سطح خدمات بیمارستان نور افزایش پیدا کند و مطالبه جدی ما از ادارات به ویژه در حوزه بیمارستان از مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان، خدمات مطلوب‌تر است و امیداریم با ارائه خدمات بهتر بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: شهرستان نور بیش از ۱۴۰ هزار جمعیت ثابت و بیش از صد هزار نفر جمعیت شناور دارد و در مسیر جاده‌ای متعدد قراردارد که معین شهرهای دیگر است که باید امکانات و خدمات افزایش پیدا کند تا پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

فرماندار شهرستان نور یادآور شد: با توجه به حجم بالای مسافر و جمعیت شناور دچار کمبود نیرو و امکانات هستیم و نیروهایی که در زمان کرونا مشغول به کار بودند باید تمدید و تثبیت شوند و شهرستان نور نباید به نسبت جمعیت ثابت دیده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در ساخت بیمارستان نیاز به مشارکت خیرین داریم، افزود: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نور به صورت ویژه و سازه‌های متفاوت ساخته می‌شود و اگر اعتبارش در زمان معین تأمین شود تا دو سال دیگر آماده بهره برداری است.

دانش آموز خبرنگار: دانیال عسگر شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار