مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مسابقه 14 روز در اقیانوس غدیر توسط سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از برگزاری مسابقه 14 روز در اقیانوس غدیر ویژه مربیان، کارشناسان و دانش‌آموزان عضو تشکیلات، خبرگزاری پانا، مجامع و مجلس استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه 14 روز در اقیانوس غدیر توسط سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت اظهار کرد: کتاب و مطالعه مهمترین وسیله در تغییر و تحول فرهنگ جوامع بشری محسوب می‌شود و متولیان فرهنگی می توانند در این زمینه بسیار فعال بوده و با روش های مختلف این فرهنگ را در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان نهادینه کنند که در این راستا در جهت ترویج فرهنگ علوی و غدیر مسابقه مجازی 14 روز در اقیانوس غدیر ویژه مربیان، کارشناسان و دانش آموزان عضو تشکیلات، خبرگزاری پانا، مجامع و مجلس استان اصفهان خبر داد.

وی با بیان اینکه فرهنگ غدیر باید در جامعه اسلامی به یک فرهنگ فراگیر و مبنایی تبدیل شود، گفت: با توجه به اهمیت واقعه غدیر و توجه بیشتر متولیان فرهنگی به ترویج و معرفت این روز بزرگ در میان آحاد جامعه اسلامی تصمیم به برگزاری این مسابقه گرفتند.

مدیر سازمان دانش اموزی استان اصفهان با اشاره به اینکه ولایت در حقیقت نقطه اجتماع و اتحاد جامعه است، خاطرنشان کرد: موضوع خلافت و جانشینی امام علی(ع)، چندین بار به صورت علنی و آشکار توسط پیامبر در مکان و زمان‌های مختلف بیان شده بود، اما اعلام علنی این خلافت در مراسم حج الوداع نشان از اهمیت والای امامت و معرفی ایشان به گروه‌ها و قبایل مختلف مردم داشت.

وی با بیان اینکه دعاهای روز غدیر را می توان نوعی تجدید عهد و پیمان با خدا و رسول و ائمه علیهم السلام بشمار آورد، ابراز کرد: مکتب غدیر، پیروی کردن از قرآن و سنت رسول خدا (ص) است و همه ما باید در مسیر الهی گام های مؤثری برداشته و ضمن قدر دانستن نعمت‌های خداوند، اتحاد و وحدت خود را در مقابل دشمنان حفظ کنیم.

رحمتی، هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج و گسترش و همچنین تبلیغ و ترویج رویداد عظیم غدیر خم و توجه دادن افکار عمومی جامعه به‌ضرورت نهادینه شدن فرهنگ غدیر در جامعه دانست و تصریح کرد: علاقمندان در این مسابقه می توانند با مراجعه به کانال مدرسه پیشتازان استان اصفهان به آدرس pishtazanesfahan@ و خبرگزاری پانای استان اصفهان به آدرس pana _esfahan@ و سوالات را ملاحظه و به شماره ذکر شده در پوستر ارسال کنند.

وی به 14 جایزه مسابقه «خطبه غدیر» همزمان با روز عید سعید غدیرخم اشاره کرد و گفت: به 14 نفر کارت هدیه 300 هزار تومانی به قید قرعه اهداء خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار