زندگی‌نامه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی به یک برنامه تبدیل شود

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: زندگی نامه شهدای فرهنگی و دانش آموزی با هدف احیای شعائر اصیل انقلاب اسلامی به یک برنامه تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
زندگی‌نامه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی به یک برنامه تبدیل شود

کلام الله صفری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی و دانش آموزی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید این استان اظهار کرد: به دنبال احیای شعائر اصیل انقلاب اسلامی هستیم که در این راستا، زندگی نامه شهدای فرهنگی و دانش آموزی بایستی به یک برنامه تبدیل شود.

وی افزود: انتقال ارزش‌های دینی به خصوص فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان باید در رأس امور قرار گیرد و در این راستا استفاده از انواع محتواها در قالب‌های مختلف مثل برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها و … مورد انتظاراست.

کمیته فرهنگی و دانش آموزی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان بیان کرد: برای بسط و گسترش و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت استمرار در فعالیت‌ها شرط موفقیت و اثرگذاری است.

صفری به استفاده از ظرفیت مدارس در برگزاری مراسم‌های مختلف در خصوص فرهنگ شهید و شهادت تاکید کرد و افزود: به منظور اطلاع رسانی و ایجاد جریان فرهنگی برای کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان اردبیل، کلیه برنامه‌های پرورشی و تربیتی از جمله راهیان نور، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، مسابقات فرهنگی و هنری با نام ۳۴۰۰ شهید اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: تهیه تقویم زمانبندی اجرای برنامه‌ها و ارسال به موقع گزارشات کارگروه‌های ۹ گانه به دبیرخانه مورد انتظار است.

سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز با تاکید بر آشنایی نسل جوان و نوجوان با ایثارگری های شهدا و رزمندگان هست سال دفاع مقدس گفت: آشنایی نسل حاضر با سیره عملی شهدا و بهره گیری از ظرفیت عظیم ایثار و شهادت را باید در سرلوحه فعالیت های تربیتی قرار دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار