شرایط تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مسابقات «کافا»

تهران (پانا) - سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید با توجه به مدت زمان کمی که برای آماده‌سازی تیم بانوان بود اما ‌می‌توان نتایج خوبی کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شرایط تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مسابقات «کافا»

فاطمه علیپور در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در مورد شرایط اردوی تیم ملی گفت: شرایط خوبی داریم. تمرینات روند خوبی دارد. کادرفنی روزی آماده سازی تیم تمرکز کرده است. باتوجه به مدت زمان کمی که برای آماده سازی تیم بوده بر این باور هستیم که بتوانیم در مسابقات کافا نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در مورد مصدومیت هاجر دباغی عنوان کرد: شرایطی پیش آمد که یکسری از بازیکنان مصدوم بودند. شرایط خانم دباغی در اردوی تیم ملی بررسی شد و اکنون او تحت درمان است. در کافا همراه ما نخواهد بود اما بقیه شرایط خوبی دارند.

سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص غیبت چند تن از ملی پوشان دعوت شده به اردو تاکید کرد: برخی با توجه به شرایطی که برایشان به وجود آمده بود در اردو حاضر نشدند و حتماً فدراسیون این موضوع را بررسی می‌کند و اعلام نظر خواهد کرد که جای شک و شبهه‌ای هم نباشد.

علیپور در مورد تاریخ اعزام تیم به تاجیکستان عنوان کرد: تاریخ اعزام ما روز ۱۴ تیر است. اولین بازی ما روز ۱۷ تیرمقابل قرقیزستان است. به فاصله ۵ روز فرصت داریم که به شرایط آماده سازی برسیم. بازی دوم هم ۲۳ تیر هست. سه روز یک بار بازی داریم و به امید خدا ۳۰ تیر از تاجیکستان برمی گردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار