مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرزاعلام کرد:

درخشش یک شهرک صنعتی و دو واحد صنعتی البرز در جشن ملی روز صنعت و معدن

کرج (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از انتخاب یک شهرک صنعتی و دو واحد صنعتی شاخص البرز و تقدیر از آن‌ها در جشن بزرگ روز ملی صنعت و معدن خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش یک شهرک صنعتی و دو واحد صنعتی البرز در جشن ملی روز صنعت و معدن

حمیدرضا عقاب‌نشین، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز ضمن اعلام این خبر گفت: مراسم بزرگداشت روز ملّی صنعت و معدن و گرامیداشت دهه تولید و تجارت با حضور رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن اجلاس سران برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم ملی از استان البرز در بخش صنایع لوازم خانگی و اداری کارخانه «مادیران» که در زمینه تولید مانیتور و لوازم خانگی با میزان اشتغال ۶۶۰ نفر فعال است موفق به دریافت تندیس زرین شد.

عقاب‌نشین افزود: در حوزه صنایع خودرو نیز گروه صنعتی «آذین خودرو» با تعداد اشتغال شش هزار و پانصد شغل که یکی از واحد‌های پیشکسوت در عرصه قطعه سازی خودرو است، توانست تندیس زرین این بخش را از آن خود کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در ادامه از بهره‌برداری ۸ طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت به ارزش ۱۸ هزار و ۳۳۴ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال ۶ هزار و ۸۰۲ فرصت شغلی پایدار خبر داد و بیان کرد: یکی از این هشت طرح که با فرمان رئیس جمهور بصورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید واحد تولیدی «زرکام» بود که با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان و تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصولات غذایی و شیرینی جات با تکنولوژی و فناوری روز دنیا و با اشتغالزایی برای پنج هزار نفر راه‌اندازی شد.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: از استان البرز شهرک صنعتی بهارستان نیز با اشتغال هشت هزار نفری موفق شد در بخش «شهرکهای صنعتی کارآمد و نمونه» رتبه برتر را بدست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار