رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

شهرداری تهران فضا را برای استفاده اقشار مختلف از امکانات ورزشی فراهم کند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه جامعه پس از دوسال کرونایی نیازمند شورو نشاط است از شهرداری تهران خواست تا ضمن اجرای برنامه‌های متنوع و به‌روزرسانی مجموعه‌های ورزشی زمینه را برای استفاده اقشار مختلف مردم از امکانات ورزشی فراهم آورد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران فضا را برای استفاده اقشار مختلف از امکانات ورزشی فراهم کند

محمد آخوندی در هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های تفریحی و ورزشی تابستانه در شهر تهران گفت: افتتاحیه این مراسم به شکل مطلوبی برگزار شد که در آن اقشار مختلف مردم حضور یافتند که این موضوع جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته جامعه با بیماری کرونا درگیر بود و همین موضوع باعث شد تا فعالیت‌های جمعی و به ویژه فعالیت‌های ورزشی تا حد چشمگیری کاهش یابند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رقابت‌های تفریحی و ورزشی می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت شور و نشاط اجتماعی به شهر و خانواده‌ها شود که ما امیدواریم این برنامه‌ها به بهترین نحو ممکن ادامه پیدا کند.

آخوندی با اشاره به توجه ویژه شورای شهر تهران به مقوله نشاط اجتماعی بیان کرد: شورا در بودجه 1401 توجه ویژه‌ای به این برنامه‌ها داشته لذا ضرورت دارد دوستان در حوزه‌های مربوطه، به نحو مطلوب به اجرای برنامه‌ها پرداخته و زمینه را برای استفاده بهینه برای خانواده‌ها فراهم آورند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: تلاش شود خانواده‌ها به معنی واقعی کلمه و به عبارتی همه اقشار جامعه در این برنامه‌ها سهیم باشند و این برنامه‌ها صرفا به افرادی که به ورزش قهرمانی می‌پردازند، اختصاص نیابد چرا که هم‌اکنون جامعه نیازمند شور و نشاط است و باید از تمام ظرفیت‌ها در این حوزه بهره برد.

وی گفت: در فصل تابستان مراجعه مردم به فضاهای ورزشی شهرداری بیش از گذشته است اما مثل همه حوزه‌های دیگر در چهار سال گذشته به فضاهای ورزشی توجه خاصی نشد و این مجموعه‌ها از نظر تعمیر، تجهیر و به روزرسانی با مشکلاتی رو به رو شدند. مردم هم اکنون در استفاده از این مجموعه‌ها با گرفتاری‌ها و کمبودهایی رو به رو هستند لذا ضروری است تا دوستان برنامه‌ای در نظر بگیرند که ایرادات مجموعه‌ها زودتر رفع شود تا مردم بتوانند به نحو مطلوب از این فضاها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار