یک مربی تکواندو در گفت‌وگو با پانا:

تکواندو پرطرفدارترین رشته ورزشی در بین دانش‌آموزان است

کرج (پانا) - یک مربی تکواندو در کرج عنوان کرد رشته رزمی تکواندو یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان است و مربیان این ورزش در فصل تابستان هنرآموزان زیادی را پذیرا هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تکواندو  پرطرفدارترین رشته ورزشی در بین دانش‌آموزان است

بهاره نجف‌زاده، یکی از مربیان ناحیه 2 کرج است که در حیطه آموزش تکواندو بانوان فعالیت می‌کند این مربی از شروع فعالیت خود در تکواندو در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «تقریبا خردسال بودم که هدیه کارنامه قبولیم ثبت‌نام در یکی از باشگاه‌های محله منیریه واقع در تهران بود. از اول علاقه زیادی به رشته‌های رزمی داشتم که تکواندو را انتخاب کردم و از همان اول عاشق رشته‌ام شدم و با راهنمایی‌های استادانم زهرا شهبازنژاد و مریم عرب که باعث علاقه و انگیزه بسیار من شده بودند شروع به کار کردم. مادرم تشویقم می‌کرد، اما پدرم که مخالف این ورزش بود کم کم کنار آمد. در مسابقات استانی و انتخابی کشوری بعد از چند شکست پی در پی توانستم صاحب مدال شوم تا کمربند قرمز در تهران ادامه دادم. سال 1380 مجبور به عوض کردن محل سکونت و ساکن فردیس کرج شدیم که یک سال بین تهران و کرج رفت و آمد داشتم زیرا حاضر نبودم استادم را عوض کنم، اما با مخالفت شدید خود استادم به علت طولانی بودن راه، وی مرا به استاد بزرگوارم زهرا خوانساری معرفی کرد که دستبوس زحمات‌شان هستم و اینگونه موفق شدم و به ادامه هنر رزمی پرداختم.»

وی از آغاز مربی‌گری خود چنین گفت: «از سال 1388، مربیگری را با تشویق استادم شروع کردم و خدا را شکر با کمک وی که مدیون تک تک زحماتشان هستم به این راه ادامه دادم.»

نجف‌زاده درباره موفقیت‌هایی که کسب کرده است گفت: «تا به امروز موفق به دریافت کمربند مشکی دان ۶، دان ۴ جهانی کوکیوان، مربیگری درجه یک کشور و درجه سه بین‌الملل و داوری درجه یک کشور شدم بچه‌های موفق و با مدال‌های رنگی پرورش دادم و به شکرانه خدا هنرجوهای خوب و موفقی دارم.»

این مربی تکواندو در پایان یادآوری کرد: «توصیه و نصیحت من به تکواندوکاران و هنرجویان این است که با اراده تکواندو را خیلی مصمم ادامه دهند و آن را بعنوان اولین رشته ورزشی خود انتخاب کنند.»

دانش‌آموزخبرنگار: ریحانه اسدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار