گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر در جعفرآباد قم

قم(پانا) - مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش در مسجد امام حسین(ع) جعفرآباد قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر در جعفرآباد قم

مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش با حضور جمعی از مردم و مسئولان در مسجد امام حسین(ع) جعفرآباد قم برگزار شد.
حجت الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان جعفرآباد طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: از ششم تا ۱۲تیر هفته بازخوانی حقوق بشر هست که در همین روزها مصداق های ضد حقوق بشری از آمریکای جنایتکار را داریم که خود نشان دهنده عدم پایبندی استکبار به حقوق بشر هست و این موضوع را فقط چماغی بر سر کشورهای زیر دست قرار داده است.
وی افزود: آیت الله سید محمد حسینی بهشتی مؤلف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بود و ۷۲ تن از یاران این شهید والامقام در هفتم تیر به شهادت رسیدند.
فاطمی بصیر عنوان کرد: با پیروزی انقلاب عده‌ای از منافقین که در قالب گروه‌های سیاسی سعی بر پیاده کردن توطئه‌های آمریکا داشتند به دنبال انحلال ارتش بودند، به این بهانه که بازوی نظامی رژیم شاهنشاهی بوده اما با حکم حضرت امام خمینی (ره) امیر سپهبد قرنی به عنوان اولین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی انتخاب شد.
فرماندار، شهردار،شورای شهر،سپاه شهرستان و جمعی از بسیجیان در این مراسم حضور داشتند.
دانش آموزخبرنگار: محمدجواد سخا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار