رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز دماوند:

ضرورت ابداع روش‌های متفاوت برای جذب دانش‌آموزان به سمت کتاب الهی

دماوند (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز دماوند گفت باید با مطالعه و ابداع روش‌های گوناگون دانش‌آموزان را به سمت کتاب الهی جذب کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ابداع روش‌های متفاوت برای جذب دانش‌آموزان به سمت کتاب الهی

علیرضا تقی‌پور، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز دماوند در همایش روش‌شناسی اجرای اولین ساحت از ساحت‌های شش گانه تحول بنیادین در دماوند اظهار کرد: دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و استفاده از آن را گاهی از اولیا بیشتر می‌دانند، کودکان برای اولیا یک نرم‌افزار را نصب می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند؛ این وضعیت آموزش و پرورش را تهدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب خانواده‌ها دانش آموزان را به سمت قرآن کریم هدایت می‌کردند، اما اکنون تعداد اندکی هستند که فرزندان خود را به سمت کتاب الهی هدایت می‌کنند.

تقی‌پور ادامه داد: دانش‌آموزان به انیمیشن علاقه بسیاری دارند، انیمیشن‌های غربی مانند پلنگ صورتی و باب اسفنجی، هیولا‌ها که به روش‌های تربیتی فرزندانمان آسیب می‌زنند.

وی بیان کرد: در دماوند تعداد زیادی از معلمان و مدیران خلاق داریم که بستری برای آن‌ها فراهم نیست. اولیا فرزندانشان را به کلاس زبان می‌فرستند چون در زندگی آنها کاربرد دارد. باید در آموزش و پرورش طوری عمل کنیم که کتاب الهی قرآن کاربرد آن بیشتر شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز بیان کرد: می‌توانیم از روش‌هایی مانند ایجاد انگیزه در معلم و دانش‌آموزان، مواد غذایی، جایزه دادن برای حفظ و آموزش آن استفاده کرد تا مانند همیشه دانش‌آموزان در مسیر موفقیت زیر سایه کتاب الهی موفق باشند.

دانش‌آموز خبرنگار: مریم ملاکریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار