مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌دژ:

تقویت روحیه تشکیلاتى و مهارتى آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌دژ گفت تقویت روحیه تشکیلاتى و مهارتى آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تقویت روحیه تشکیلاتى و مهارتى آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد

احمد شکرى در آیین افتتاحیه اردوى آموزشى و مهارتى مربیان خبره جنوب استان آذربایجان غربى گفت: کار تیمى و روحیه تشکیلاتى نیاز امروز جامعه است، نظام تعلیم و تربیت، تقویت این حوزه را در دستور کار قرار داده است.

وى افزود: سازمان دانش آموزى مهمترین و بهترین بستر براى تحقق این مهم است، همه فعالیت هاى این مجموعه بر مبناى فعالیت هاى گروهى و تشکیلاتى بنا شده و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ حمایت ویژه اى را از برنامه هاى این مجموعه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ در رابطه با فعالیت هاى حوزه پرورشى این شهرستان گفت: اردوگاه شهید چمران شاهین دژ یک ظرفیت مهم و اساسى براى فعالیت هاى پرورشى و تربیتى منطقه است، تقویت این مکان و اجراى برنامه هاى مهم تربیتى هدف گذارى ما در معاونت پرورشى و تربیت بدنى است؛ کسب رتبه اول مسابقات مناظره دانش آموزى استان توسط دانش آموزان پسر شهرستان شاهین دژ یک موفقیت برنامه ریزى شده در این مجموعه بود که اخیراً اتفاق افتاد و این نشان از توجه جدى به موضوعات تربیتى و پرورشى دارد.

شکرى ادامه داد: تعامل و همراهى مجموعه دستگاه ها با نظام تعلیم و تربیت در شهرستان شاهین دژ امروز در بالاترین سطح خود قرار دارد و از این فرصت به دست آمده براى اعتلاى فعالیت هاى این مجموعه نهایت بهره را خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار