برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور در استان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی امروزاظهاار داشت: کنکور سراسری طی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۰۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور در استان خراسان جنوبی

سیدجواد حسینی‌واشان، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی امروزامار داشت: کنکور سراسری طی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، داوطلبان گروه هنر روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه، گروه علوم انسانی و ریاضی روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه، گروه علوم‌تجربی روز جمعه ۱۰ تیرماه و گروه زبان خارجی در روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این ماراتن علمی از ساعت ۸ صبح آغاز و ساعت ۱۲:۳۰ به پایان می‌رسد، افزود: در استان خراسان‌جنوبی ۱۷ هزار و ۱۰۳ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسینی‌واشان اضافه کرد: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰ هزار و ۳۹۲ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۷۱۱ نفر داوطلب مرد در خراسان‌جنوبی با هم رقابت می‌کنند.

ویف افزود: در این ماران علمی تعداد ۷هزار و ۲۵۲ داوطلب شامل ۴هزار و ۳۷۴ داوطلب زن و ۲هزار و ۸۷۸ داوطلب مرد در حوزه آزمونی دانشگاه بیرجند به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی به داوطلبان توصیه کرد: در محل آزمون داوطلبان در هیچ تجمعی در داخل سالن و حیاط محل آزمون شرکت نکنند، والدین پس از رساندن فرزند خود سریعا محل آزمون را ترک کنند و همچنین قبل از آزمون و بلافاصله بعد از آزمون دست‌های خود را با محلول، ژل ضد عفونی یا پدالکلی تمیز کنند.

حسینی‌واشان گفت:کارت ورود به جلسه حاوی اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات فردی، شماره داوطلبی، سهمیه، زمان و مکان برگزاری آزمون، دین، زبان خارجی و نوع معلولیت است و همراه داشتن کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار در زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۱ الزامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار