صادقی: مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است

تهران (پانا) - کاپیتان اسبق استقلال می‌گوید مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است و به ضرس قاطع گفت استقلال ۳۰ درصد کمتر از پرسپولیس است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
صادقی: مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است

به گزارش خبرورزشی، امیرحسین صادقی در خصوص دلیل حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: اگر نگاهی به فضای فوتبال و اتفاقاتی که در باشگاه بزرگ استقلال می‌افتد بیندازیم جواب این سوال را می‌گیریم. عضو کوچکی از این خانواده هستم که هواداران توقع دارند صحبت کنم. ظهر است و در دفتر باشگاه گفتند که مدیرعامل نیم ساعت پیش رفته... حرف‌هایی می‌زنند که اصلا خوب نیست.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد نگرانی هواداران این تیم و تحت فشار بودن مصطفی آجورلو گفت: اینکه می‌گویید آجورلو تحت فشار است، حرفی غیرمنطقی است. او مدیرعامل است و تحت چه فشاری است. او ساپینتو را آورده، این مربی چطور انتخاب شده؟ آیا هیات مدیره در جریان انتخاب بوده یا نه؟ اینها سوال است و همه اعضای هیات مدیره باید جواب بدهند. همه آنها در روز معارفه جلوی خط بودند و خود سرمربی عقب بود! حجت کریمی هم در این جلسه معارفه نبود.

وی افزود: هیات مدیره باید صحبت کند و وضعیت استقلال را شرح بدهد، فرهاد مجیدی به چه شکل و چه زمانی از استقلال جدا شده؟ متاسفانه دوباره برای هواداران استقلال اتفاقات تاریخی می‌افتد، اتفاقی مانند رعدوبرق زدن در آسمان وسط آفتاب! چیزهای عجیب و غریبی در این باشگاه اتفاق می‌افتد. باشگاهی که درست یا غلط دستخوش اتفاقات خیلی بدی بوده است. با وجود این اتفاقات خیلی بد پارسال تیم با فرهاد مجیدی قهرمان شد، اما هواداران بیشتر از سه ساعت خوشحالی نکردند. اشک‌های فرهاد مجیدی و سیاه‌بازی آقایان روی سکوی قهرمانی را دیدیم، یک شب تلخ و حرف از جدایی فرهاد مجیدی در برنامه زنده تلویزیونی بود. این اتفاقات نادر است، اگر من در این باشگاه بودم کسی جرأت نمی‌کرد و این اتفاقات نمی‌افتاد. هم بزرگ‌ترها و هم مدیران تیمم خیلی قوی بودند. هیچ موقع از این اتفاقات رقم نمی‌خورد.

صادقی تصریح کرد: حدود سه هفته پیش گفتم، رفتن مجیدی برنامه‌ریزی شده بود اما هیچ کس گردن نمی‌گیرد. پرویز مظلومی ماشاءالله رادیو و تلویزیون را قبضه کرده و فقط در تلویزیون صحبت می‌کند، گردن گرفت. الان تازه می‌گویند از سه هفته قبل از قهرمانی مجیدی سودای رفتن داشت. نمی‌گویند چرا رفت؟ درست است که فوتبال امارات برای پیشرفت مربی ایرانی خوب است اما جواب هوادار را چه کسی می‌دهد؟

پیشکسوت استقلال افزود: مردمی که سختی کشیده‌اند و از این تیم حمایت می‌کنند چیزی نمی‌خواهند جز تکرار قهرمانی پاک و اینکه برایشان اتفاقات خوب رقم بخورد. مسئول مستقیم مدیران و سرمربی تیم هستند، اینقدر راحت و شیک و مجلسی اسم از استقلال برداشته می‌شود و هزار و یک اسمی که اصلا به درد استقلال نمی‌خورد به این باشگاه می‌چسبد.

وی در مورد اینکه آیا بدون مربی در فصل نقل و انتقالات بازیکن گرفت، گفت: فضای آلوده مجازی مقداری هم به ضرر دوستان می‌شود، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است و به ضرس قاطع گفت استقلال ۳۰ درصد کمتر از پرسپولیس است. همه اینها را کنار هم بگذاریم، باعث نگرانی می‌شود. اگر پارسال استقلال قهرمان شد سرمربی و بازیکنان موفقی داشت. تمام حواشی تیم را فرهاد مجیدی به تنهایی به عهده گرفت. او به تنهایی مصاحبه کرد و با صداوسیما درگیر شد. به تنهایی با سازمان لیگ، شتیل‌بگیران فدراسیون و داوری، ناظران داوری، کارشناسان داوری درگیر شد. نمی‌گویم آجورلو سال گذشته نقشی نداشت، از او تشکر می‌کنم، اما الان عیار آدم‌های باشگاه خیلی قشنگ‌تر مشخص‌ می‌شود.

وی افزود: زیر سایه فرهاد مجیدی دوستان متاسفانه خودشان را پنهان کردند،‌ از مدیریت استقلال گله دارم، اگر اتفاقی برای استقلال افتاده فقط به خاطر مدیریت بوده،‌ هر موقع مدیریت خوب بوده اتفاقات خوبی رقم زدیم. باز هم متاسفم، آقای مددی کاری با این تیم کرد، قراردادهایی بست و بندهایی گذاشت، بعد کرونا گرفت و در جای خودش نشست! خدا از شما نگذرد آقای مددی که این بلا را سر استقلال آوردی. قرارداد بستن بازیکنان جوان داخلی و خارجی، به بلای عظیم دچار می‌شوید چون مقصر تمام این اتفاقات و نگرانی هواداران شما هستید. نمونه‌اش هم این است که خیلی روی تخت بیمارستان می‌خوابند یا در خیابان ماشین به آنها می‌زند! خیلی‌ها ایست قلبی کردند و کرونا موضوع خیلی ساده است، از خودتان مراقبت کنید!

کاپیتان اسبق استقلال در مورد اینکه آیا این کنایه به مسعود سلطانی‌فر است، گفت: خیلی‌ها مریض می‌شوند. سلطانی‌فر یکی از آنها است. این مهم است که دل هوادار شاد شود،‌ خیلی‌ها میهمان خاک شدند و با سه شماره زیر خاک رفتند. به آن لا اله الا الله عظیم موقعی که تابوت را می‌آورند تا داخل قبر می‌گذارند برخی را آنقدر با سرعت می‌برند، نزدیک است در یک قدمی و نفس به نفس شما است. سعی کنید در این دنیا کار خوب کنید و هوادار استقلال از شما راضی باشد.

صادقی در مورد اینکه مدیرعامل پرسپولیس مدام در این باشگاه حضور دارد اما مصطفی آجورلو از نظرها پنهان است عنوان کرد: چیزی که از هیات مدیره شنیدم؛ قرار است با یک شرکت قطری صحبت کنند و اتفاقاتی قرار است بیفتد. این طور بود که برای هتلینگ، استادیوم اختصاصی استقلال و سرمربی صحبت کردند. نمی‌دانم صحبت‌ها به کجا رسیده، ولی می‌خواهم بدانم هیات مدیره در جریان کار بوده؟ البته هیات مدیره به جز پرویز مظلومی چون سمت مدیریتی سنگین است، مؤمنی، کریمی و دیگر دوستان آنقدر ناآشنا هستند که نمی‌شناسم. اینها اذیت‌کننده است، اینکه هیات مدیره می‌داند و در جریان بوده، چرا روز معارفه یکی دو عضو هیات مدیره نبودند و آقایان صف اول جبهه بودند؟

وی افزود: کسانی را کنار آجورلو می‌بینم که در تراکتورسازی تدارکات بود و توپ جمع می‌کرد و الان یکی از دست‌های کاری آجورلو است. اینها تعجب‌آور است در این باشگاه بزرگ،‌ اینجا استقلال است، پاس و تراکتور نیست. درباره استقلال صحبت و فکر کنید. دو ستاره آسیایی دارد، بالاترین و بهترین افتخارات را دارد، اسطوره‌های بزرگی مثل حجازی و پورحیدری دارد. دوستان دقت کنید هوادار را اذیت نکنید، این صندلی‌ها به هیچ کس وفا نکرده، دلم برای فتح‌الله‌زاده، قریب، نظری و منزوی در این باشگاه تنگ شده است. الان هم در این شرایط می‌توانم کارهای زیادی انجام بدهند. این کتاب و دفتربازی‌ها و این نوشتن‌ها و درآمدها و... را همه می‌توانستند انجام بدهند، شما که آمدی تلویزیون را از سازمان لیگ برای خودت گرفتی و اجاره استادیوم آزادی را از ۱۵۰ میلیون به یک میلیارد و ۳۰۰ رساندی. تورم ایجاد کردی و خیلی از اتفاقات دیگر.

مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است/ خدا از شما نگذرد که این بلا را سر استقلال آوردی/ مظلومی رادیو و تلویزیون را قبضه کرده!

صادقی گفت: دیگران هم می‌توانستند این کارها را انجام بدهند اما شما همه را زیر نام فرهاد مجیدی بردید. اینقدر اسمش بزرگ بود که هواداران تیم را تشویق کردند. این قضایا دیگر برنمی‌گردد، باید جوابگوی هواداران پیشکسوتان باشید. آنها دلشان با تیم است، تیم‌ها برای بازی‌ها آماده می‌شوند، از ۶ هفته آماده‌سازی تیم عقب افتادیم، فکر می‌کنم استقلال با این شرایط خیلی زود شروع کند، شانزدهم یا هفدهم تیر است. یعنی به فاصله یک ماه تا شروع مسابقات لیگ برتر باید به امید این باشیم که بازی‌های تیم ملی شروع شود و استقلال بتواند در آن مقطع اتفاق خوبی را ببیند. فکر کنم آقایان هم این طور نقشه می‌کشند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: تیمی که قهرمان شده می‌خواهد تحت اختیار ساپینتو قرار بگیرد، چه کسانی کنار او هستند و بازیکن معرفی می‌کنند؟ به قول پرویز مظلومی به او سی‌دی می‌دهند! ما چقدر بدبختیم و هیات مدیره ما چه صحبت‌هایی می‌کند! به مربی سی‌دی می‌دهند تا ببیند که فاجعه خنده‌داری است. مگر می‌شود قرارداد ببندید و بعد تیم را رونمایی کنید؟ باید تیم را به او داده باشید و در قطر دیده باشد و بازیکن را به او معرفی کنید. آیا می‌پذیری یا نه؟ آیا قضایای دیگری است؟ مربی باید بداند که این تیم را می‌خواهد یا نه. الان هوادار کمی از نگرانی خارج شده اما آقایان ۱۰ بر صفر عقب هستید! کاری به باشگاه رقیب هم ندارم. همیشه گفته‌ام تیمی که هیات مدیره‌ و بازیکنان و کادر فنی‌اش موفق باشند، می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. سال گذشته استقلال در دو زمینه قوی بود و یکی هم به کمک آنها می‌آمد. پرسپولیس و استقلال دو زمینه را دارند و راس مثلث‌شان فرق دارد. شاید استقلال در مدیریت دچار مشکل شود و پرسپولیس هم صد درصد از نظر سرمربی به مشکل می‌خورد.

مدافع ملی‌پوش اسبق استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود آجورلو سودای حضور در پست ریاست فدراسیون فوتبال را در سر دارد، عنوان کرد: این را نمی‌دانم، اینجا استقلال است، دو ستاره دارد، بالاترین افتخار و مقام‌ها را دارد، بازیکنان بزرگی در این باشگاه معرفی شدند، در این باشگاه اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد. مربی‌ای داشتیم که به امارات رفته و بازیکن ایرانی هم به زور می‌گرفت. امیدوارم قدر این بزرگی را بدانند، هر کسی می‌آید باید بداند اینجا استقلال کبیر آسیا است. از مدیران گذشته کارش شروع شده و الان به دست آقایان رسیده، وظیفه سنگینی است، باید کار کند، حقیقت تلخ است و مشکلی ندارم، آماده شکایت دوستان هم هستم. امیدوارم جواب آقایان را در مورد این صحبت‌هایم بشنوم و امیدوارم کارگروه موفقی برای سرمربی تشکیل بدهند و تندتند سی‌دی‌ها را به او نشان بدهند و زودتر بازیکن جذب کنند، چون لیگ در حال شروع شدن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار