مراسم افتتاحیه فعالیت‌های اوقات فراغت در میاندورود برگزار شد

میاندورود (پانا) - آیین افتتاحیه فعالیت‌های اوقات فراغت در اردوگاه شهدای دانش‌آموز بادله برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه فعالیت‌های اوقات فراغت در میاندورود برگزار شد

در این مراسم که با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، معاون فرماندار و دیگر مسئولان انجام شد، از ۱۷۰ دانش آموز فعال حوزه پرورشی، قرآن و عترت و تربیت بدنی و سلامت تجلیل به عمل آمد.

حسینعلی علیجانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میاندورود اظهار کرد: از سرمایه هایی که خداوند به تمام بندگان عطا کرده است؛ سرمایه فرصت و زمان است. زمان تنها چیزیست که برگشتی ندارد و اگر ما این سرمایه را از دست بدهیم امکان کسب مجدد آن نیست.

وی افزود: با توجه به کلام علی (ع) که می فرمایند: «اگر فرصت فراغت را در نیابیم وسوسه های شیطانی به انسان مراجعه خواهند کرد و این وسوسه های شیطانی آینده ما را تباه خواهد کرد» باید به اوقات فراغت تابستان دانش آموزان توجه ویژه کرد و برایش برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد.

علیجانی بیان کرد: برنامه های اوقات فراغت تنها شامل ۳ ماه تابستان است ولی از آنجایی که تحقیقات نشان داده اهمیت این ۳ ماه از آن ۹ ماهی که دانش آموزان به مدرسه می روند بیشتر است. باید برنامه ریزی درستی برای آن انجام شود.

وی اضافه کرد: اگر از این فرصت ۳ ماهه به نحوه احسن استفاده نشود ممکن است در مسیر زندگی دانش آموزان انحرافاتی ایجاد و مسیر زندگی غلط انتخاب شود که نه به نفع دانش آموز است نه به نفع جامعه.

علیجانی در پایان گفت: خوشبختانه حوزه پرورشی میاندورود عملکرد بسیار قوی دارد و در استان هم با اختلاف رتبه اول را کسب کرده و فعالیت ها، دوره و برنامه های مفیدی را برای دانش آموزان در نظر گرفته است؛ امید است که با استقبال باشکوه دانش آموزان و خانواده ها مواجه شود و نتایج مثبتی را برجای گذارد.

دانش آموز خبرنگار: نسیم اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار