رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به پانا خبر داد؛

ورود سازمان بازرسی کل کشور به بازار اجاره‌بهای مسکن

تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به مشکلات بازار اجاره‌بهای مسکن خبر داد و گفت این موضوع در دستور کار سازمان بازرسی قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ورود سازمان بازرسی کل کشور به بازار اجاره‌بهای مسکن

ذبیح‌الله خداییان امروز در نشست خبری خود به مناسبت قوه قضاییه در پاسخ به سوال پانا درباره ورود سازمان بازرسی کل کشور به آشفتگی بازار اجاره‌بهای مسکن اظهار کرد: متاسفانه شاهد مشکلاتی در بخش اجاره‌بهای مسکن هستیم. در گذشته سامانه‌ ثبت معاملات املاک وجود داشت که در اختیار وزارت صمت بود و گزارش‌ها براساس نظارت سازمان تعزیرات صورت می‌گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اخیرا بعد از مصوبه‌ای که سران سه قوه در زمینه تعیین نرخ افزایش اجاره‌بهای مسکن داشتند و طبق آن میزان اجاره‌بها در تهران باید ۲۵ درصد افزایش یابد، در جلساتی که در وزارت راه و مسکن تشکیل شد تصمیم‌گیری می‌شود تا سامانه به وزارت راه منتقل شود.

وی اضافه کرد: همچنین اقدامات نظارتی از طریق واحدهای نظارتی همچون بسیج اصناف، سامانه ۱۳۷ شهرداری و بازرسی وزارت راه صورت می‌گیرد.

خداییان تاکید کرد: البته سازمان بازرسی تاکنون به موضوع اجاره‌بهای مسکن ورود نداشته است اما وظیفه داریم به موضوع ورود کنیم تا ببینیم کوتاهی تا چه حد از دستگاه‌ها صورت گرفته است. بنابراین این موضوع در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار