وزیر ارتباطات: هنوز 8 دستگاه به پنجره ملی خدمات هوشمند متصل نشده‌اند

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پنجره ملی خدمات هوشمند زودتر از موعد راه‌اندازی شده و 20 دستگاه به آن پیوسته‌اند خبر داد که هنوز 8 دستگاه به این پنجره خدمات متصل نشده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ارتباطات: هنوز 8 دستگاه به پنجره ملی خدمات هوشمند متصل نشده‌اند

عیسی زارع‌پور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قانون بودجه امسال همه دستگاه‌های اجرایی کشور مکلف شدند که پنجره واحد خدمات هوشمند خود را راه‌اندازی کنند و ما مکلف شدیم که تا دی ماه پنجره ملی خدمات هوشمند را راه‌اندازی کنیم. اما زودتر آن را راه‌اندازی کردیم. در حال حاضر در پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند اما حدود ۸ دستگاه دیگر باقی مانده‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: خواهش من از اصحاب رسانه این است که از مسئولین آن دستگاه‌ها مطالبه‌گری کنند تا در شهریور ماه شاهد تحقق این موضوع باشیم و مردم بدون مراجعه حضوری بتوانند خدمات خود را از دستگاه‌های دولتی دریافت کنند.

وی در خصوص دستگاه‌های اولویت‌دار نیز گفت: اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور اولویت اول هستند و هر کدام چند دستگاه اصلی را زیر مجموعه خود راه‌اندازی کنند و مطالبه‌گری رسانه‌ها موج خوبی در دستگاه‌ها به راه انداخته است تا دستگاه‌ها به این پنجره ملی متصل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار