جشنواره سرباز ماهر ، اشتغال و کارآفرینی در کشور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون اجرایی معاونت آموزش و تربیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد تیرماه امسال جشنواره سرباز ماهر ، اشتغال و کارآفرینی در کشور به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره سرباز ماهر ، اشتغال و کارآفرینی در کشور برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی لقائی روز دوشنبه در آئین تحلیف و جشن سردوشی فراگیران مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: با هدف اشتغال‌زایی جوانان پس از خدمت مقدس سربازی نیز تفاهم‌نامه‌ای با سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای منعقد شده است.

وی ادامه داد: در این طرح سربازان وظیفه در طول خدمت با گذراندن دوره‌های مربوطه حداقل یک مهارت فنی را فرا می‌گیرند تا زمینه اشتغال آنها پس از پایان خدمت فراهم شود.

وی افزود: در همین راستا با تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در ستاد کل نیروهای مسلح ، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق این امر مهم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به سربازانی که دوره‌های مربوطه را با موفقیت طی کنند ، گواهینامه رسمی مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر در تمامی مراکز آموزش انتظامی کشور علاوه بر ارائه آموزش‌های نظامی، انتظامی و مهارتی آموزش‌های دینی و بصیرتی را نیز در سرلوحه کار ناجا قرار داده‌اند.

سردار لقایی در ادامه با تقدیر از نظم و انضباط حاکم در مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر گفت: این مرکز جزو مراکز آموزشی نمونه کشور است و بر اساس مصوبه ستاد معاونت آموزشی و تربیت نیروی انتظامی کشور بزودی به ظرفیت فعلی پذیرش فراگیران در این مرکز یک گردان جدید اضافه می‌شود.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدا و پرسنل نمونه پایور و وظیفه به نماینده فراگیران سردوشی اعطا شد. اجرای رژه حماسی و کلاسیک پایان بخش این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار