مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در همه ابعاد تحصیلی، اخلاقی و رفتاری موفق عمل کنند

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بیان کرد باید دانش‌آموزانی تربیت شوند که در همه ابعاد تحصیلی، اخلاقی و رفتاری موفق عمل کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در همه ابعاد تحصیلی، اخلاقی و رفتاری موفق عمل کنند

سلمان محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمانشاه، یادواره شهید ابراهیم هادی در مجتمع ورزشی وحدت کرمانشاه با اشاره به اعزام برگزیدگان به مسابقات کشوری، افزود: امیدواریم شاهد درخشش فرهنگیان استان در مسابقات ملی باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، با بیان اینکه شیوع کرونا در دو سال گذشته نشاط را از جامعه گرفته بود، اظهار امیدواری کرد برگزاری این گونه مسابقات ورزشی بتواند نقش مهمی در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه داشته باشد.

محمدی در ادامه اشاره‌ای هم به اهمیت اجرای بندهای مختلف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان داشت و تصریح کرد: از فرهنگیان استان می‌خواهیم توجه به ساحت تربیت زیستی و بدنی دانش آموزان را به عنوان یکی از ساحت‌های مهم سند تحول بنیادین در اولویت قرار دهند.

وی سپس با بیان اینکه آموزش و پرورش در پی تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم دانش‌آموزان به‌گونه‌ای تربیت شوند که رشد همه جانبه کرده و در همه ابعاد تحصیلی، اخلاقی، رفتاری و ... موفق عمل کنند.

وی افزود: برای تربیت دانش‌آموزان باید الگوهای ایرانی اسلامی در نظر گرفته شود. همچنین تلاش کنیم دانش‌آموزان را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کرده که بتوانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند.

محمدی با بیان اینکه همه رفتارهای معلم از راه رفتن و حرف زدن گرفته تا دیدگاه‌های او برای دانش‌آموزان جنبه آموزشی دارد، بیان کرد: دانش‌آموزان از رفتار و گفتار معلم‌های خود الگو می‌گیرند، بنابراین انتظار می‌رود فرهنگیان تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان را در برنامه قرار دهند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امروز معلم‌ها رقیب‌های زیادی در تربیت دانش‌آموزان دارند، یادآور شد: امروز فضای مجازی، جامعه، ماهواره و همه چیز رقیب تربیتی معلم‌ها هستند و با وجود همه اینها معلمان توانسته‌اند نقش تاثیرگذار خود را حفظ کنند.

ماشالله پروین، معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به شرکت حدود 800 نفر از فرهنگیان استان در مسابقات ورزشی فرهنگیان استان، گفت: 75 تیم در شش رشته ورزشی در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح مختلف مدرسه‌ای، منطقه‌ای، شهرستانی و استانی، تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری که احتمالا مرداد ماه برگزار شود، اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار