رئیس جمعیت هلال‌احمر ساری:

جمعیت هلال‌احمر ساری ۱۹۵۴ نفر عضو فعال دارد

ساری (پانا) - رئیس جمعیت هلال‌احمر مرکز استان مازندران در شهرستان ساری اظهار کرد هلال‌احمر ساری،۱۹۵۴ نفر عضو فعال دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جمعیت هلال‌احمر ساری ۱۹۵۴ نفر عضو فعال دارد

سید اکبر موسوی زرینی در رابطه با وظایف جمعیت هلال احمر گفت: وظیفه ما امداد رسانی به مردم در بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر دارای حوزه های مختلفی از جمله: حوزه های درمان و توانبخشی، جوانان، داوطلبان و حوزه امداد است. هر حوزه به شاخه های مختلفی تقسیم می شود. حوزه جوانان به شاخه دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، کانون های روستایی و کانون های دانشجویی و حوزه داوطلبان به گروه های حمایت، هدایت، مشارکت و مهارت تقسیم می شوند.

سید اکبر موسوی بیان کرد: حوزه امداد هم در پایگاه ها فعالیت های خاص امدادگری و امداد رسانی خودش را دارد.
در حوزه توانبخشی هم اعضا در امور فیزیوتراپی و کارهای توانبخشی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: اعضای جمعیت هلال احمر به صورت شناور هستند و همه از نیروهای داوطلبند. در حوزه داوطلبان حدود ۱۰۳۴ نفر عضو فعال، در حوزه جوانان ۸۰۰ نفر و در حوزه امداد ۱۲۰ نفر امدادگر فعال داریم.

رئیس جمعیت هلال احمر ساری اعلام کرد: دوره های آموزشی و فعالیت هایمان برای اوقات فراغت تابستان شروع شده است. تا به حال ۱۰ دوره آموزشی کمک های اولیه در حوزه جوانان برگزار کردیم؛ این دوره ها در ایام تابستان هم به صورت مداوم در کانون ها برگزار می شوند.

وی در پایان گفت: افراد تا سن ۳۵ سال با تحویل مدارک و ثبت نام در سامانه ما می توانند عضو جمعیت هلال احمر شوند، در کلاس های آموزشی به صورت رایگان آموزش ببیند و فعالیت کنند.

دانش آموز خبرنگار: سامیار مستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار