معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد

ایرانشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش امکان‌پذیر است و هر گونه سرمایه‌گذاری در این بخش موجب جلوگیری از پرداخت هزینه‌های گزاف در آینده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد

اصغر باقرزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش قطب ایرانشهر اظهار کرد: اگر شکرگزار نعمات خداوند باشیم خداوند کمبودها را جبران خواهد کرد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت ها و نعمات زیادی است که شکرگزاری برای آنها سبب می شود، کمبودها به لطف خداوند جبران شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان رشد نیاز بیشتر و جلوتر از اقدامات است، تصریح کرد: ما وظیفه داریم برای حل مشکلات کار کنیم و دیدن این مشکلات از نزدیک سبب می شود تا بهتر در این باره تصمیم گیری و اقدام کنیم.

باقرزاده خطاب به مسئولان حاضر در جلسه اظهار کرد: به دنبال پیدا کردن نقاط مشترک با سایر دستگاه ها و نهادها و افزایش هم افزایی بین دستگاهی برای حل مشکلات و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش باشید.

وی ادامه داد: بالاترین سرمایه گذاری، هزینه کردن در آموزش و پرورش و برای کودک و نوجوان است و موجب موفقیت در آینده می شود.

باقرزاده خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش جلوی آسیب‌های اجتماعی گرفته می شود و این جاست که سرمایه گذاری دیگر بخش ها در آموزش و پرورش خود را نشان می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی دارالقرآن ها، کانون های فرهنگی و تربیتی و اردوگاه ها و توانمندسازی مربیان پرورشی و مشاوران مدارس را از مهمترین اولویت‌های معاونت پرورشی عنوان کرد و گفت: با افزایش شناخت از دانش آموزان، تنظیم برنامه تحولی در استان و شهرستان و هم افزایی با سایر بخش ها می توان شاهد تحول در فعالیت‌های پرورشی و تربیتی بود.

باقرزاده از طرح مشاور سیار به عنوان یک طرح پیشنهادی استقبال کرد و گفت: می توانیم چندین مشاور از مرکز یا استان های دیگر را سازماندهی کنیم تا ایام خاص به دانش آموزان این استان در نقاط مختلف سر بزنند.

وی بر اجرای طرح های کتابخوانی در استان ویژه دانش آموزان تاکید کرد و گفت: در صورت پویایی استان در این زمینه به هر میزان که لازم باشد برای این استان کتاب در اختیار گذاشته خواهد شد.

باقرزاده همچنین به جذب خیرین برای ساخت دارالقرآن، کانون فرهنگی و تربیتی و اردوگاه در استان تاکید کرد و گفت: از این طریق می توان با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین و حمایت ۵۰ درصدی وزارت، به ساخت اماکن پرورشی و تربیتی کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار