مجید بهدانی، سکاندارآموزش و پرورش بیرجند شد

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت جایی که معنویت بر پایه سیره عملی نبوی«ص» و اهل بیت عصمت و طهارت راهبرد تربیتی جامعه باشد، پایه‌های طاغوت سست شده و تفکر طاغوتیان از بین رفته و محو می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مجید بهدانی، سکاندارآموزش و پرورش بیرجند شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سیدعلیرضا موسوی نژاد، در آیین معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش بیرجند، اظهار کرد: امروز به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت اسلامی مکلف به اجرای قانون اساسی تعلیم و تربیت، یعنی سند تحول بنیادین هستیم.

وی، با بیان این که اولین قدم در راستای دستیابی به اهداف سند تحول، مشارکت عملی خانواده ها در فرایند تعلیم و تربیت و رعایت مسائل اخلاقی و تربیتی در کانون خانواده است، اذعان کرد: تسریع در نهادینه شدن سند تحول، مطالبه ای است که باید در ارکان، بین اقشار مختلف، نهادهای اجتماعی و آحاد جامعه شکل بگیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، پرداختن به حواشی را آفت خطرناک فرایند، آموزشی، پرورشی و تربیتی برشمرد و خاطرنشان کرد: ما فرهنگیان، اعم از کادر ستادی و پرسنل آموزشی، مکلف به تربیت انسان های مومن، متعهد، ولایی، انقلابی، جهادی، توانمند و ماهر برای نظام مقدس تعلیم و تربیت و تشکیل تمدن نوین اسلامی هستیم، بنابراین از پرداختن به مسائلی که ما را از این هدف دور می سازد، باید پرهیز کنیم.

شایان ذکر است، در این آیین مجید بهدانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بیرجند معرفی شد و موسوی نژاد، از زحمات علیرضا سورگی، که در سه ماهه اخیر سرپرستی آموزش و پرورش مرکز استان را متقبل شده بود، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ مجید بهدانی دکترای خود را از دانشگاه تربیت مدرس تهران اخذ کرده و سابقه 23سال سابقه خدمت در پست های اداری به عنوان کارشناس و رئیس اداره و آموزشی در مدارس استان و تهران را داراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار