رییس انجمن خوشنویسان ملارد:

هدف از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با موضوع دینی، انتقال مفاهیم مذهبی است

ملارد (پانا) - رییس انجمن خوشنویسان ملارد، هدف از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با موضوعات مذهبی را انتقال مفاهیم دینی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با موضوع دینی، انتقال مفاهیم مذهبی است

به گزارش اداره روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد، نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان شهرستان ملارد و شهریار در نگارخانه شهید صدوقی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد به همت اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای خوشنویسی و با حضور هنرمندان شهرستانهای ملارد و شهریار آغاز به کار کرد.

مجید حری، رئیس انجمن خوشنویسان ملارد در این مراسم گفت: در این نمایشگاه بیش از چهل شرکت‌کننده و هفتاد اثر هنری با موضوعات دینی و عرفانی از آثار هنرمندان خوشنویس ملاردی در نمایشگاه شهید صدوقی در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

وی افزود: این نمایشگاه از جمله ویژه برنامه‌های دهه کرامت است که به منظور گرامیداشت ایام ولادت پربرکت امام هشتم(ع) و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و همچنین اشاعه هنر خوشنویسی با هدف انتقال مفاهیم دینی و مذهبی در ایام دهه کرامت برپا شده است.

نمایشگاه شهید صدوق، همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 تا 19 واقع در شهرستان ملارد، خیابان شهید صدوقی، معاونت فرهنگی و هنری شهرداری ملارد پذیرای شهروندان و هنردوستان است و هدف از برپائی آن آشنائی مردم و نسل جدید با هنر خوشنویسی و درک و انتقال مفاهیم دینی و مذهبی با ارائه و ذوق آثار خوشنویسان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار