مدیرکل آموزش و پرورش فارس

کارجهادی در آموزش و پرورش فارس به یک فرهنگ تبدیل شود

شیراز ( پانا ) _ مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از اولویت های اصلی کار در آموزش و پرورش فارس است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کارجهادی در آموزش و پرورش فارس به یک فرهنگ تبدیل شود

محمد خلیل عسکری در دومین جلسه استانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: در این قرارگاه قرار است از نزدیک با مسائل و مشکلات مدارس و دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار استان آشنا تا تصمیمات منطقی و صحیح تر گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دراین بازدید‌ها علاوه بر مشکلات، ظرفیت‌های این مناطق نیز شناسایی، تقویت و استفاده خواهد شد.

عسکری گفت: فعال سازی این قرارگاه منجر به یک جریان سازی در کار جهادی در آموزش و پرورش شود و به یک فرهنگ تبدیل شود.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس از تشکیل هشت کارگروه مختلف در این قرارگاه خبرداد.

عباس توانا گفت: کارگروه های بازماندگان از تحصیل، توسعه و تحول اجتماع محور، توانمند سازی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی، تولید و توسعه مهارت، منزلت و حمایت، عمران و آبادی، رصد و برنامه‌ریزی منابع انسانی و ظرفیت شناسی و مردمی سازی از جمله این کارکروهها است.

وی درتبیین اهداف این کارگروهها گفت: تلاش برای اقدام سریع وبه موقع برای کاهش آسیب های تربیتی و پرهیز از بروکراسی های اداری از اهداف این کارگروه ها است.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس استفاده از همه ظرفیت ها و پرهیز از نگاه قومیتی و تصمیمات احساسی را از دیگر اهداف تشکیل کارگروه های این قرارگاه مطرح کرد.

همچنین در انتهای این جلسه باحضور بخشدار و رییس آموزش و پرورش میمند مسائل و مشکلات این بخش بررسی و مصوبات سفر اخیر اعضای قرارگاه به منطقه کوهمره سرخی این منطقه تصویب و برای اجرا به بخش های مختلف اداره کل آموزش و پرورش فارس ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار