معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی 91‌درصد دانش‌آموزان پایه‌های میانی

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ثبت سفارش کتاب‌های درسی حدود 91‌درصد دانش‌آموزان پایه‌های میانی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت سفارش کتاب‌های درسی 91‌درصد دانش‌آموزان پایه‌های میانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی نیک‌فر، با اعلام این خبر گفت: مطابق شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1402-1401، ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های آمادگی تکمیلی برای پیش دبستانی استثنایی، پایه‌های دوم تا ششم دوره ابتدایی(عادی و استثنایی)، پایه‌های هشتم و نهم دوره اول متوسطه(عادی و استثنایی)، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه شاخه‌های نظری و فنی و حرفه‌ای و کاردانش(عادی و استثنایی) از 28 فروردین 1401 آغاز و تا 21 خرداد 1401 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس از ابتدای شروع فعالیت این سامانه تاکنون 94 درصد دانش‌آموزان دوره آموزش ابتدایی، 82 درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه اول، 87 درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه نظری، 85 درصد دانش‌آموزان دوره فنی و حرفه‌ای، 76 درصد دانش‌آموزان دوره کاردانش و در مجموع به طور میانگین 91 درصد کل دانش‌آموزان پایه‌های میانی شهرستان‌های استان تهران سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده‌اند.

نیک فر تصریح کرد: با توجه به فرصت کم باقی مانده، خانواده‌ها و مدیران مدارس می‌توانند تا 21 خرداد، برای پیگیری و ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام کنند.

شایان ذکر است، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1402-1401 از طریق سامانه irtextbook.com یا irtextbook.ir انجام می‌شود و ثبت سفارش دانش‌آموزان در این سایت به دریافت و توزیع به موقع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان و در نتیجه آغاز منظم برنامه آموزشی سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان استان کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار