معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

دولت مردمی با بهره‌گیری از آرمان‌های شهدا به دنبال عزت و کرامت ملت ایران است

تهران (پانا) - معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری استمرار راه سرخ شهیدان را مسیر رسیدن به عزت و سرافرازی دانست و گفت دولت مردمی با تلاش و مجاهدت در مسیر خدمت و پیگیری آرمان‌های شهیدان به دنبال عزت و کرامت ملت ایران است.

کد مطلب: ۱۲۸۵۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دولت مردمی با بهره‌گیری از آرمان‌های شهدا به دنبال عزت و کرامت ملت ایران است

سید محمد حسینی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت شهید علم و فناوری احسان قدبیگی در دانشگاه شریف با اشاره به اهتمام خویش بر ارتباط با خانواده معزز شهیدان، گفت: وقتی با والدین و خانواده شهیدان دیدار می کنم واقعا نیازی نیست که به آنها دلداری داد بلکه این من هستم که از آنها روحیه و انگیزه مضاعف می‌گیرم. والدین و اعضای خانواده شهیدان در جریان این دیدار ها نکات ارزشمندی بیان می‌کنند که روحیه بخش و مایه مباهات است.

معاون رئیس‌جمهوری با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهیدان گفت: امروز همه ما به ویژه جوانان و دانشجویان عزیز وظیفه داریم پرچم شهیدان را برافراشته نگه داریم.

حسینی با بیان اینکه راه ملتی که شهید می‌دهد، توقف ناپذیر است، گفت: نهضت و انقلاب اسلامی با خون شهیدان به اوج رسید و با غلبه بر اختناق و دیکتاتوری دوران رژیم ستمشاهی، درنهایت در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و جمله حضرت امام که فرمود خون بر شمشیر پیروز است را به وضوح در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد بودیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با اشاره به اقدام ناجوانمردانه دشمنان در ترور نخبگان و دانشمندان کشورمان اظهار کرد: به رغم تمام جنایت های دشمنان، امروز ملت ایران قوی تر از گذشته در صحنه حضور دارد و مسیر عزت و پیشرفت را با اقتدار طی می کند.

حسینی ملت ایران را بخاطر برخورداری از روحیه ایثار و شهادت شکست ناپذیر دانست و گفت: اگرچه دشمنان ، ناجوانمردانه آسیب هایی وارد میکنند اما ملت ایران فرزندان عاشورا و کربلا هستند و در طول تاریخ بخوبی آموخته اند که با صبر و مقاومت مسیری که به آن باور دارند، را طی کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه هر کس از مسیر حق فاصله بگیرد رو به زوال و نابودی خواهد رفت اظهار داشت: کسانی که به دامان دشمنان رفته و وطن فروشی می کنند سرنوشتی جز خواری و ذلت نخواهند داشت.

حسینی افزود: باید با حفظ هوشیاری در مقابل نقشه های دشمنان در حفاظت از دانشمندان و نخبگان کشور دقت کرد البته اقدامات مذبوحانه دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار