سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس«

اعلام جزییات اولیه ثبت نام دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی آینده

شیراز ( پانا) _ سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس ، جزییات اولیه ثبت نام دانش آموزان استان در سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزییات اولیه ثبت نام دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی آینده

فرشید قاسمی از جزییات زمان بندی ثبت نام مدارس دولتی و غیر دولتی برای سال تحصیلی 1402 - 1401 در استان خبر داد.

سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس گفت: پیش ثبت نام در پایه اول ابتدایی در شهر شیراز از تاریخ 17 خرداد ماه با مراجعه به سامانه اینترنتی https://madreseh.farsedu.ir/ انجام می شود که در 31 خرداد نیز به دانش آموزان پیامک برای مراجعه حضوری به مدرسه برای ثبت نام قطعی ارسال خواهد شد.

قاسمی گفت:دانش آموزان نیز برای ثبت نام قطعی از اول تیرماه لغایت 15 تیرماه 1401 همه روزه به جز پنج شنبه ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد از آن فقط در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به مدارس به صورت حضوری مراجعه خواهند کرد.

سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان بازمانده از پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی در شهر شیراز نیز از تاریخ 2تیرماه می توانند با مراجعه به سامانه فوق اقدام به پیش ثبت نام کرده که بلافاصله پیامک نام مدرسه، تاریخ وساعت مراجعه برای آنها ارسال خواهد شد.

قاسمی گفت: ثبت نام در پایه اول ابتدایی همه مناطق استان به جز شهر شیراز نیز به صورت حضوری و از تاریخ 16 لغایت 31 خرداد ماه همه روزه به جز پنج شنبه ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد از آن فقط در روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می شود.

سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس گفت: برای همه دانش آموزان پایه اول ابتدایی همزمان نیز نوبت دهی برای شرکت در طرح سنجش سلامت انجام خواهد گرفت.

قاسمی گفت: پیش ثبت نام در پایه هفتم متوسطه اول در شهر شیراز از تاریخ 25خرداد ماه با مراجعه به سامانه اینترنتی https://madreseh.farsedu.ir/ انجام می شود که در 11 تیرماه نیز به دانش آموزان پیامک برای مراجعه حضوری به مدرسه برای ثبت نام قطعی ارسال خواهد شد.

سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس گفت: دانش آموزان نیز برای ثبت نام قطعی از 13 لغایت 29 تیرماه 1401 همه روزه به جز پنج شنبه ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد از آن فقط درروزهای دوشنبه و چهارشنبه به مدارس به صورت حضوری مراجعه خواهند کرد.

قاسمی گفت: دانش آموزان بازمانده از پیش ثبت نام پایه هفتم متوسطه در شهر شیراز نیز از تاریخ 14 تیرماه می توانند با مراجعه به سامانه فوق اقدام به پیش ثبت نام نموده که بلافاصله پیامک نام مدرسه، تاریخ و ساعت مراجعه برای ایشان ارسال خواهد شد.

سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس گفت: ثبت نام در پایه هفتم متوسطه همه مناطق استان به جز شهرشیراز نیز به صورت حضوری و از 13 لغایت 29 تیرماه 1401 همه روزه به جز پنج شنبه ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد از آن فقط در روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می شود.

قاسمی گفت: ثبت نام در پایه دهم متوسطه دوم در سراسر استان فارس از تاریخ 22 تیرماه لغایت 5 مردادماه و پس از دریافت هدایت تحصیلی خود به صورت حضوری و همه روزه به جز پنج شنبه ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد از آن فقط درروزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام خواهد شد.

سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس گفت: در هفت روز کاری اول ثبت نام صرفا برای دانش آموزان گروه (الف) هدایت تحصیلی انجام خواهد شد و پس از آن برای ثبت نام در سایر گروههای هدایت تحصیلی همه دانش آموزان می توانند برای ثبت نام به مدرسه مراجعه نمایند.

قاسمی گفت: ثبت نام نیز صرفا براساس طرح آدرس ومحدوده جغرافیایی محل سکونت دانش آموزان انجام خواهد شد.

سخنگوی ستاد ثبت نام دانش آموزان فارس همچنین افزود: اولیای دانش آموزان در صورت داشتن هرگونه شکایت نیز می توانند به سامانه اینترنتی: shekayat.medu.ir مراجعه و یا به سامانه 50001060660020 پیامک ارسال کرده و یا در وقت اداری به شماره تلفن 32355609_071 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار