معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان ‌‌های تهران:

توجه به رشته علوم انسانی به معنای افزایش کیفیت آموزشی در این رشته است

ملارد (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران طی بازدید از آموزش و پرورش ملارد گفت توجه به رشته علوم انسانی به معنی افزایش ظرفیت این رشته نیست، بلکه افزایش کیفیت آموزشی مورد نظر است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
توجه به رشته علوم انسانی به معنای افزایش کیفیت آموزشی در این رشته است

مرتضی تاجیک، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، طی بازدید از شهرستان ملارد، پژوهش‌محوری و مهارت‌آموزی را دو رویکرد مهم آموزش متوسطه عنوان کرده و اذعان کرد: در راستای سند تحول بنیادین و توجه ویژه به دانش‌آموز، مدرسه و نیروی انسانی ماهر با دو رویکرد پژوهش‌محوری و مهارت‌آموزی در جهت تحول‌آفرینی حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه عدالت آموزشی از اهداف اساسی نظام است، افزود: آنچه که مغفول مانده توجه به آمایش سرزمینی است و باید تصمیمات با هدفی مشترک اما بومی‌سازی شده و متفاوت برای هر منطقه بر اساس شرایط و امکانات آن طرح‌ریزی شود.

این مقام مسئول بر همراه و همگام بودن آموزش در کنار پرورش تأکید کرد و گفت: واحدهای آموزشی همگام با واحدهای پرورشی یک هدف واحد یعنی تعلیم و تربیت را دنبال می‌کنند و از هم جدا نیستند.

تاجیک، توسعه متوازن در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش و همچنین توسعه متوازن درون‌شاخه‌ای در رشته‌های نظری را از اهداف آتی آن معاونت دانست و ادامه داد: توجه به رشته علوم انسانی به معنی افزایش ظرفیت این رشته نیست بلکه افزایش کیفیت آموزشی مورد نظر است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار