سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ :

امام راحل یک شخصیت معنوی و الهی بود که اسلام ناب محمدی را احیا کرد

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ عنوان کرد امام راحل(ره) یک شخصیت معنوی و الهی بود که اسلام ناب محمدی را احیا کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
امام راحل یک شخصیت معنوی و الهی بود که اسلام ناب محمدی را احیا کرد

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ، با حضور اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش، کارمندان اداره آموزش وپرورش شهرستان، برگزار شد.

بعد از قرائت زیارت پرفیض عاشورا، صمد پورروستا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در ابتدای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی به همکاران و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان والامقام از خداوند متعال توفیق روزافزون برای مدیران، دانش آموزان و معلمان ایران اسلامی را در پاسداری و ادامه مسیر پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان خواستار شد.

وی در ادامه افزود: این بزرگمرد با هدایت و رهبری انقلابی بزرگ و بی بدیل جهان را شگفت زده کرد.

پورصمد اضافه کرد: امام خمینی (ره) به برپایی نماز بسیار اهتمام داشتند و تا آخرین لحظه عمر با برکتشان به خواندن قرآن و نماز اهمیت می‌دادند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ صراحت بیان و جدیت در کلام را از دیگر ویژگی‌های بارز شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: موضع گیری‌های امام خمینی (ره) کاملاً صریح و مشخص بود و در ساده زیستی و نظم، زبانزد دنیا بودند. همچنین ساده زیستی و دوری از زرق و برق زندگی، ویژگی بارز سبک زندگی امام خمینی (ره) بود و به آرمان‌های انقلاب اسلامی، بسیار تأکید داشتند.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) همواره به رسیدگی به وضعیت محرومان و مستضعفان، تأکید می کردند و در مسیر مبارزه با استکبار هرگز کوتاه نیامدند و همواره در این مسیر، بر همبستگی میان مسلمانان جهان تأکید داشتند.

پور روستا در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزود: انشاالله مدارس و دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرند و مدیران سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را در برنامه های کاری خود قرار دهند.

سرپرست آموزش و پرورش ساوجبلاغ در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین راه را نشان داده اند و مسئولیت بسیار خطیری است و در این بیانیه عمده خطاب به نوجوانان و جوانان است و این گروه جوان نتیجه زحمات معلمان و مربیان این کشور هستند و ما برای فراهم سازی مسیر این بیانیه؛ باید برنامه های خود را بر اساس آن شکل دهیم.

در ادامه این مراسم حاضران با نوحه خوانی و عزاداری یاد و خاطره امام راحل (ره) را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار