رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش اصفهان مطرح کرد:

نظارت دقیق تیم‌های بازرسی از فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه همه مدارس استان اصفهان برای فرآیند ثبت‌نام مورد بازدید قرار خواهند گرفت، گفت تیم‌های بازدید در اداره کل، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان تشکیل شده‌اند و از حالا تا پایان شهریورماه بازدیدها به صورت دقیق انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نظارت دقیق تیم‌های بازرسی از فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان اصفهان

مصطفی درستکار، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در وبینار توجیهی ستاد ثبت‌نام مدارس با رؤسا و معاونین ادارت نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و تسلیت به مناسبت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت یوم‌الله 15 خرداد، نکاتی را در مورد ثبت‌نام مدارس بیان کرد.

وی تصریح کرد: شعار ثبت‌نام مدارس در امسال با رویکرد ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی است که در راستای تحقق شعارهای دولت انقلابی و مردمی، شفافیت، عدالت محوری، قانون‌مداری و فسادستیزی را سرلوحه کار قرار خواهیم داد.

درستکار بیان کرد: مقرر شده است تا ستادهای ثبت‌نام نواحی و شهرستان‌ها تشکیل و ابلاغ‌های لازم صادر و جلسات به صورت منظم برگزار شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت‌نام در پایه‌های اول، هفتم و دهم حضوری است و میان‌پایه‌ها پس از ثبت نمرات ارزشیابی توسط مدیران محترم در پایه‌های بالاتر ثبت‌نام می‌شوند و نیازی به مراجعه خانواده‌ها به مدارس نیست.

وی افزود: مدیران نواحی و شهرستان ها نسبت به تشکیل جلسات ویژه مدیران مدارس اقدام و سیاست‌های ثبت‌نام به طور کامل تبیین شود تا خللی در روند ثبت‌نام دانش‌آموزان ایجاد نشود.

درستکار با بیان اینکه همه مدارس استان اصفهان برای فرآیند ثبت‌نام مورد بازدید قرار خواهند گرفت، گفت: تیم‌های بازدید در اداره کل، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان تشکیل شده‌اند و از حالا تا پایان شهریورماه بازدیدها به صورت دقیق انجام خواهد شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: ویژه مدیران مدارسی که در سال‌های قبل ثبت نام در مدارس محل کارشان با مشکلاتی مواجه بوده است جلسه ای برگزار و تدابیر لازم جهت جلوگیری از تکرار آن مشکلات اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس نسبت به نصب بنرهای لازم در زمینه عمل به شعائر الهی و شئونات اسلامی به ویژه حجاب و عفاف در محل ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند.

درستکار در پایان بیان کرد: پیشنهاد می‌شود میزخدمت در محل برگزاری نمازجمعه شهرستان‌ها برگزار شود تا مسائل و مشکلات احتمالی مردم در زمینه ثبت نام پاسخ داده شود.
گفتنی است در ادامه این جلسه، دستورالعمل ثبت‌نام، به طور کامل بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار