علیرضا کریمیان:

هدف اول و آخر ستاد ثبت‌نام، رضایتمندی مردم است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ستاد ثبت نام با توجه بر اصل تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات آموزشی و تربیتی با کیفیت و شایسته؛ هدف اول و آخر ستاد ثبت نام را رضایتمندی مردم دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف اول و آخر ستاد ثبت‌نام، رضایتمندی مردم است

جلسه ستاد ثبت نام در راستای تبیین چگونگی ارائه خدمات کمی و کیفی مطلوب به دانش آموزان و با هدف ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و شهروندان شریف تهرانی، با حضور مدیرکل و سایر اعضاء ستاد برگزار شد.
در این نشست؛ علیرضا کریمیان ضمن عرض تبریک آغازین روز دهه کرامت و روز دختر گفت: این دهه پرخیر و برکت با میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) شروع و با میلاد با سعادت امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) به پایان می رسد که فرصت مناسبی است به ویژه برای دستگاه های اجرایی، که در انجام کار فرهنگی با محوریت اهل بیت و تبیین معارف آنها، فعالیت بیشتری داشته باشند تا جامعه دانش آموزی بیش از پیش با سبک و سیره اهل بیت عصمت و طهارت آشنا و مأنوس شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که نوجوانان و جوانان را سرمایه ها و آینده سازان ایران اسلامی خواندند افزود: حفظ سرمایه انسانی و اجتماعی در رأس امور و فعالیت ها است و آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت؛ موظف است با ارائه خدمات آموزشی و تربیتی با کیفیت و شایسته؛ در حفظ و صیانت از نوجوانان و جوانان که سرمایه های ملی و عناصر تحقق تمدن نوین اسلامی هستند کوشا باشد.

کریمیان در ادامه، رضایتمندی مردم را مهم ترین اصل در ستاد ثبت نام کلان شهر تهران دانست و اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان شریف تهرانی، همواره در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مورد تاکید و تکریم بوده است، بنابراین موضوع ثبت نام به واسطه حجم کیفی و لزوم انجام آن در یک بازه زمانی مشخص؛ نیازمند دقت، نظارت، کیفیت و رضایتمندی توأمان است، در این راستا؛ تمام مسئولین مربوطه می بایست با توجه به اصل مهم تکریم ارباب رجوع، در خصوص ایجاد رضایتمندی دانش آموزان، اولیاء و همچنین آگاه سازی مدیران مناطق و مدارس اهتمام کافی را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت در پایان با بیان اینکه در بخشنامه و دستورالعمل ستاد ثبت نام، تمام موارد به وضوح تشریح شده است؛ توجه به ممنوعیت های آمده در این دستورالعمل به ویژه در زمینه ممنوعیت دریافت وجه (به استثناء هزینه کتاب و بیمه) را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با نظارت صحیح و دقیق سعی شود از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

گفتنی است در این نشست، موارد مربوط به سامانه ثبت نام سیدا، دستورالعمل ثبت نام، موضوع سرویس حمل و نقل و لباس فرم دانش آموزان، ثبت نام مدارس شاهد، استقرار همکاران ستاد ثبت نام در میزخدمت، آزمون بدو ورود مدارس استثنایی، ارزیابی و نظارت و .... مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار