رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان:

نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه انکارناپذیر است

کرمان (پانا) - رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه انکارناپذیر است.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه انکارناپذیر است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی عرب پور، در این دیدار ضمن تبریک سالروز تولد حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: با توجه به ارتباط مستقیم خانواده ها با مدارس، آموزش و پرورش و خانواده نقش موثری در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه دارند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه اقامه نماز در بین دستگاه های اجرایی استان بیان کرد: خوشبختانه تمامی برنامه های ستاد اقامه نماز در آموزش و پرورش استان عملیاتی شده اما می توان به همدلی و همراهی در راستای ارتقای کیفیت این فعالیت ها و برنامه اقدام کرد.

عرب پور از اجرای طرح پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در استان خبر داد و افزود: نشست های تخصصی گفتمان های نماز و شیوه های تبلیغ نماز در مدارس استان در سال تحصیلی جاری برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: در ابتدای سال تحصیلی جاری دوره آموزشی نحوه جذب نوجوانان و جوانان به اقامه نماز ویژه مربیان پیش دبستانی، معلمان مدارس دخترانه متوسطه اول و امامان جماعت مدارس برگزار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عرب پور از انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد فرهنگ حضرت مهدی موعود(عج) به منظور کمک به تحقق اهداف تعلیم و تربیت و شناساندن فرهنگ مهدویت و آشنایی جامعه فرهنگی مخصوصا دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان با معارف مهدویت و تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش امضا می شود.

بر پایه این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به منظور کیفیت بخشی به برنامه ها و فعالیت های مشترک ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش استان با اعضای ستاد اقامه نماز دیدار و گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار