پرداخت مابه‌التفاوت دیه بانوان زیان‌دیده حادثه متروپل آبادان

تهران (پانا) - صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد پرداخت فوری مابه‌التفاوت دیه بانوان زیان‌دیده حادثه متروپل آبادان تا سقف دیه یک مرد مسلمان خارج از نوبت و با سرعت پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت مابه‌التفاوت دیه بانوان زیان‌دیده حادثه متروپل آبادان

به گزارش صندوق تامین خسارت‌های بدنی، در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان «مهدی قمصریان» مدیرعامل صندوق با ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه و تسلیت به مردم آبادان، اظهار داشت‌: در راستای تاکید رییس‌جمهوری و وزیر اقتصاد مبنی بر حمایت حداکثری، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به بانوان زیان‌دیده این حادثه ناگوار و در اجرای تکلیف مقرر در تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ نسبت به رسیدگی و پرداخت فوری مابه‌التفاوت دیه بانوان زیان‌دیده این حادثه تلخ تا سقف دیه یک مرد مسلمان اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به وظایف و تکالیف قانونی صندوق تامین خسارت‌های بدنی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و ابعاد این حادثه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مدیران ستادی و استانی صندوق قرار گرفته است.

قمصریان تصریح کرد: پس از دریافت مدارک و مستندات مربوط به زیان‌دیدگان حادثه تلخ متروپل آبادان از سوی مراجع ذی‌صلاح در کمترین زمان و قبل از صدور دادنامه مابه‌التفاوت دیات پرداخت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار